|

یک گزینه عجیب در فهرست خرید بارسلونا

بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب جسی لینگارد، ستاره پیشین منچستریونایتد، است.

لینک کوتاه کپی شد

لینگارد پس از ترک منچستریونایتد در تابستان 2022 تصمیم گرفت راهی ناتینگام فارست شود، اما یک فصل بیشتر در این باشگاه دوام نیاورد و در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته از این تیم هم جدا شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ او در حال حاضر هنوز به باشگاه جدیدی ملحق نشده و به سختی و به صورت انفرادی مشغول تمرین است تا آمادگی بدنی‌اش را به صورت کامل حفظ کند و بتواند هر چه زودتر بار دیگر به میادین برگردد اما هنوز باشگاه جدیدی را پیدا نکرده است.

پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند اما توافق نهایی بین دو طرف انجام نشد و حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر عجیبی را درباره او منتشر کرده است.

گفته می‌شود که لینگارد توسط چند ایجنت به مدیران بارسلونا پیشنهاد شده است و آنها در حال بررسی شرایط به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی هستند.

مدیران بارسا معتقد هستند که لینگارد بازیکنی است که به دلیل حضورش در چند باشگاه لیگ برتری انلگیس از تجربه بالایی برخوردار است و دستمزدش هم چندان زیاد نیست و به همین دلیل شاید گزینه بسیار خوبی برای تقویت این تیم باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی