|

ادعای عجیب مربی تیم ملی در مورد همگروه های ایران

رحمان رضایی گفت: درخط دفاعی مشکلاتی بود و سعی‌مان بر این است که هماهنگی در خط دفاع را بیشتر کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

رحمان رضایی درخصوص شرایط تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها، اظهار داشت: بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفتیم. مدت زیادی نمانده و کمتر از 2 هفته دیگر بازی‌ها شروع می‌شوند. 2 بازی دوستانه با بروکینافاسو و اندونزی داریم. بازی اول می‌تواند کیفیت بهتری داشته باشید. بازی دوم هم معمولا سبک تر در نظر گرفته می‌شود تا کادر فنی بتواند تاکتیک‌های خودش را پیاده و تیم روان بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وی افزود: همه بازی‌ها سخت هستند. اگر بخواهیم فکر کنیم بازی با فلسطین یا هنگ کنگ راحت است، اشتباه است. تمرکز باید در همه بازی‌ها مخصوصا بازی‌های اول، باشد. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و بازی ناگهان گره می‌خورد. تیم ما جزو قدرت‌های آسیاست و همه تیم‌ها سعی دارند مقابل ما بازی خوبی را ارائه بدهند. امیدوارم بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم.

مربی تیم ملی در مورد مشکل سردار آزمون، گفت: مشکل او حل شده است.

رضایی درمورد انتقاد از ساختار دفاعی تیم ملی، عنوان کرد:

امیدوارم انتقادات سازنده باشند و مخرب نباشند. بله، مشکلاتی داشتیم. سعی بر این است که هماهنگی در خط دفاع را بیشتر کنیم. ارتباط کلامی و فنی بازیکنان با هم باید بیشتر شود. در بعضی بازی‌ها می‌بینید حملات تیم بیشتر است. طبیعتا آنجا ضد حمله هم اتفاق می‌افتد. اگر بازیکنان تمرکز نداشته باشند، هماهنگی لازم بین خطوط مخصوصا خط هافبک با دفاع نباشد یا ارتباط خوبی بین بازیکنان خط دفاع نباشد، این اتفاقات پیش می‌آید و حریف در ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شود. امیدوارم در 2 بازی دوستانه بتوانیم هماهنگی و تمرکز لازم را را به دست بیاوریم که در بازی‌های رسمی به مشکل نخوریم.

وی درمورد انتظار بیرانوند برای حمایت بیشتر از تیم ملی، گفت:

این مطلب خیلی به جاست. واقعا لازم است تیم ملی حمایت شود. از 11-10 بازی در 9 بازی برنده شدیم. انتقادات نابجا، منصافانه نیست. انتظار این است که همه اهالی ورزش و فوتبال، رسانه‌ها و طرفداران فارغ از هر رنگی حامی تیم ملی باشند. همه این بازیکنان زمانی در همان تیم‌ها و از لیگ ما بودند. لژیونرها هم  از همان تیم‌هایی بودند که همان طرفداران حمایت‌شان کردند. امیدواریم این حمایت، طرفداری و پشتیبانی باقی بماند. به عنوان نفر دوازدهم دورادور از الان قوت قلبی برای بازیکنان تیم ملی باشند تا با روحیه خیلی خوب روانه مسابقات شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی