|

مهره کلیدی استقلال به فهرست برگشت

مرادمند برای بازی برابر پیکان روی نیمکت ذخیره ها حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در چهار دیدار اخیر با شرایط ویژه و عجیبی به مصاف حریفان رفته است. پس از آسیب دیدگی مرادمند در بازی با تراکتور، این بار سلیمی، دیگر مدافع این تیم نیز مقابل فولاد مصدوم شد و در همان نیمه نخست، جای خود را به یامگا داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با دوری این دو بازیکن از میادین، استقلال عملا با یک مدافع تخصصی به مصاف رقبا رفت. آرمین سهرابیان به عنوان تنها بازیکنی که پست اصلی تو حضور در خط دفاعی است، برای آبی ها به میدان می رفت و روزبه چشمی نیز که ذاتا یک هافبک دفاعی است، به ناچار در خط دفاعی بازی می کرد.

اما نکونام برای پر کردن این مثلث سه نفره خط دفاع، ناچار شد تا از صالح حردانی به عنوان فول بک راست استفاده کند و این بازیکن در نیمه دوم بازی با فولاد و سه دیدار اخیر مقابل پرسپولیس، نساجی و گل گهر نیز در این قسمت از زمین به میدان رفته و اتفاقا عملکرد خوبی را از خود ارائه کرده است.

حالا و برای دیدار با پیکان، نام محمدحسین مرادمند در لیست 19 نفره آبی پوشان دیده می شود و این موضوع، یک قوت قلب برای نکونام محسوب می شود که حداقل در صورت نیاز، او می تواند در نیمه دوم از یک مدافع تخصصی در ترکیب تیمش استفاده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی