|

ستاره ای که در استقلال جان گرفت!

ابوالفضل جلالی این فصل یکی از مهره‌های کلیدی استقلال بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال دیروز (سه‌شنبه) با ارائه یک نمایش جذاب و تماشاگرپسند با نتیجه 4 بر صفر نساجی را شکست داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زنهار نیوز؛ در جریان برد دیروز، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال عملکرد درخشانی داشت و با ارسال یک پاس گل برای آرمین سهرابیان و یک گل زیبا از پشت محوطه جریمه نقش ویژه‌ای در برد استقلال ایفا کرد.جلالی از ابتدای فصل و با حضور جواد نکونام به یکی از مهره‌های اصلی استقلال تبدیل شده و توانسته جعفر سلمانی را نیمکت‌نشین کند. سلمانی زیر نظر فرهاد مجیدی و ریکاردو سا پینتو یکی از بازیکنان اصلی استقلال بود ولی این فصل جلالی موفق شده جایگاه او را بگیرد و به مدافع چپ اصلی استقلال تبدیل شود.

از روزهای سخت با سا پینتو تا شکوفایی با نکونام

ابوالفضل جلالی امسال در هر 13 بازی استقلال به زمین رفته که 11 بار در ترکیب اصلی حضور داشته و 2 بار هم به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین وارد زمین شده است. او در 1004 دقیقه‌ای که به میدان رفته موفق به ارسال 3 پاس گل شده و یک‌بار هم برای استقلال گل زده تا یکی از موثرترین بازیکنان این تیم لقب بگیرد.جلالی در شرایطی امسال به این آمار رسیده که فصل قبل در تمام مسابقات استقلال فقط 18 بار به میدان رفت و تنها 766 دقیقه در زمین حضور داشت. او در کل فصل قبل آمار یک گل و یک پاس گل به‌ثبت رساند و زیر نظر سا پینتو شرایط خوبی را تجربه نکرد. مدافع 25 ساله استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانی تا یک‌قدمی جدایی از این تیم هم رفته بود ولی با حضور جواد نکونام شرایطش کاملا تغییر کرده و به یکی از بازیکنان کلیدی تیمش تبدیل شده است. او امسال با ارسال 3 پاس گل در کنار مهدی مهدی‌پور بهترین پاسور استقلال بوده است.

نقش ویژه مدافعان در تیم نکونام

عملکرد درخشان ابوالفضل جلالی در کنار بازی‌های خوب صالح حردانی و گلزنی‌های آرمین سهرابیان نشان می‌دهد در تیم جواد نکونام مدافعان نقش ویژه‌ای دارند. استقلال این فصل 20 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده که از این تعداد 6 گل توسط مدافعان به‌ثمر رسیده است. مدافعان استقلال البته در کارهای دفاعی هم عملکرد خوبی داشته‌اند و این تیم با دریافت تنها 7 گل در 13 بازی و ثبت 8 کلین‌شیت بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارد. گلزنی‌های مدافعان در کنار آمار دفاعی بسیار خوب استقلال نشان می‌دهد جواد نکونام تمرکز ویژه‌ای روی عملکرد آن‌ها داشته و توانسته بهترین بازدهی را از این نفرات بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی