|

کمک بزرگ مدافع استقلال به فاز تهاجمی آبی ها

با حضور ابوالفضل جلالی در زمین بازی ، بار هجومی استقلال از سمت چپ بیشتر شد.

لینک کوتاه کپی شد

غافلگیری آبی‌ها و دریافت دو گل  در پانزده دقیقه ابتدایی، جواد نکونام را با چالش بزرگی رو به رو کرد. سرمربی استقلال مانند چند دیدار قبلی آبی پوشان  را با آرایش ۳۵۲ به مصاف شاگردان فکری فرستاد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ احتمالا این بازی خانگی در تفکرات نکونام و دستیارانش در زمره بازی‌ها آسان این فصل استقلال به حساب می آمد اما  شروع طوفانی و غیر قابل پیش‌بینی تیم هوادار، سه امتیاز این پیکار را به مخاطره انداخت.

آبی پوشان پایتخت هر چند در ادامه  با گلزنی یامگا از روی نقطه پنالتی توانستند اختلاف را به حداقل برسانند اما طبیعتا جواد نکونام در حضور هواداران خودی، به چیزی جز برد و کسب سه امتیاز فکر نمی‌کرد، به همین دلیل در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم، ابوالفضل جلالی که میل سیری ناپذیری به هجوم دارد را جایگزین جعفر سلمانی کرد. دوندگی و مشارکت در دفاع و حمله از سوی چپ پای آینده دار آبی‌ها، ترکیب استقلال را به بالانس ایده‌آلی رساند و همین موضوع طراوت بیشتری به بازی استقلال بخشید.

شماره ۳۳ استقلال اگر چه در این دیدار موفق به گلزنی و ارسال پاس گل نشد  ولی با عملکرد مفید و موثر خود، توانست نقش بسزایی  در کامبک به یاد ماندنی آبی پوشان داشته باشد. در حالیکه استقلال نیاز به تحرک بیشتری از جناحین جهت تقویت حملات خود و تحت فشار قرار دادن دفاع متمرکز تیم هوادار در محوطه جریمه داشت، این ابوالفضل جلالی بود که پس از ورود خود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۵۴، جان تازه‌ای به سمت چپ استقلال داد و بارها با نفوذهای خود باعث شد که دفاع هوادار به کناره‌های زمین باز شده تا مهاجمان و هافبک‌های استقلال بتوانند با فشار کمتری به بازی ادامه دهند تا شاهد گل‌های بیشتر استقلال باشیم.

جلالی طی فصول اخیر نشان داده که در بخش تهاجمی، کمک بیشتری به استقلال می کند و روز گذشته نیز اصطلاحا کار آبی ها را در سمت چپ راه انداخت. با  توجه به هماهنگی او و مهرداد محمدی و همچنین اضافه شدن گوستاوو بلانکو سرزن به ترکیب، به نظر می رسد جلالی در هفته‌های آینده به یکی از کلیدی ترین نفرات جواد نکونام تبدیل شود، هر چند که تصمیم نهایی را در این خصوص، کادرفنی آبی ها خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی