|

افشاگری عضو سابق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای درخصوص پرسپولیس

کاظم اولیایی که هنگام صدور مجوز حرفه ای تیم پرسپولیس برای حضور در آسیا، عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای بود، افشاگری هایی را انجام داده است

لینک کوتاه کپی شد

کاظم اولیایی در این باره گفت: متاسفانه مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس پابرجا است. آن نامه‌ای که درباره‌اش حرف می‌زدند خلاف واقع بود. من در کمیته بدوی اصرار داشتم که این مسئله نادرست است. آن زمان نامه‌ای را آوردند که در دولت تصویب شده یکی از باشگاه‌ها به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شود و وزارت ورزش نامه‌ را به گونه‌ای ابلاغ کرد که این مسئله انجام شده است. بعدها اما خود وزارت اقتصاد و دارایی بعد از مدت‌ها گفتند امکانش نیست و این اتفاق رخ نداده و استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند. برای ما از اول هم مثل روز این مسئله روشن بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ عضو سابق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در پاسخ به این پرسش که پس چطور پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت، گفت:

با همین نامه خلاف واقع و دروغین متاسفانه... من به کنفدراسیون فوتبال آسیا اصل موضوع را ابلاغ کردم و اجازه داده شد. مسئولیت آن البته با وزارت ورزش بود و مثل سال‌های قبل که ایران را جریمه کرده‌اند، این‌بار هم جریمه‌ای را در نظر می‌گرفتند. به‌خاطر ادعای خلاف واقع.

اولیایی درباره اینکه موضوع حذف استقلال فقط به بدهی مربوط به استراماچونی برمی‌گشت به شبکه خبر گفت:

بحث استقلال همین بود. چون بدهی را پرداخته نکرده بودند، موضوع استقلال اصلا در کمیته پرونده‌اش طرح نشد.

او در پاسخ به این پرسش که اگر استقلال بدهی‌اش را پرداخت کرده بود، تکلیف مالکیت مشترک دو باشگاه چه می‌شد، گفت:

هردو باشگاه دچار مشکل می‌شدند. ما می‌خواهیم هر دفعه یه چیزی را اعلام کنیم و عبور کنیم. الان هم می‌خواهیم همین کار را کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها