|

وقتی همه چیز بین یحیی و درویش گل و بلبل شد

یحیی به تازگی در مصاحبه‌ای گفته است: «اختلافاتم با درویش حل شده است.»

لینک کوتاه کپی شد

بعد از تمرین امروز پرسپولیس و 48 ساعت بعد از دربی، ضیافت ناهاری با حضور بازیکنان، کادر فنی، مدیران و البته چند مهمان ویژه برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ تصاویر مختلفی از این ضیافت منتشر شده اما یکی از تصاویر بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفته است. در این تصویر رضا درویش و یحیی گل‌محمدی دور یک میز نشسته‌اند و درویش در حال گفتن حرف‌هایی به یحیی است.

آن طور که از این عکس برمی‌آید رابطه این دو نفر بد نیست و به نظر می‌رسد مشکلات‌شان تا حد زیادی حل شده است. یحیی به تازگی در مصاحبه‌ای گفته است: «اختلافاتم با درویش حل شده است.»

اگر این عکس را در کنار این مصاحبه یحیی بگذاریم می‌توانیم بپذیریم که در باشگاه پرسپولیس فعلا اوضاع آرام است و پرچم سفید در این باشگاه بالا رفته است. این می‌تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس هم باشد که مدت‌هاست از تیم‌شان فقط اخبار حاشیه‌ای و تنش‌زا منتشر می‌شود. 

حتما خاطرتان هست که رابطه یحیی و درویش به جایی رسیده بود که طی چند وقت اخیر هیچ عکسی از مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس در رسانه رسمی این باشگاه منتشر نشده بود اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها