|

افت مهرداد محمدی بعد لندن رفتنش

مهرداد محمدی در هفته‌های اخیر عملکرد چندان خوبی در ترکیب استقلال نداشته در بازی مقابل پرسپولیس هم ناکام بود.

لینک کوتاه کپی شد

مهرداد محمدی در هفته‌های اخیر عملکرد موفقی نداشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ مهرداد محمدی مهم‌ترین خرید استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانی بود و هواداران این تیم امید زیادی به درخشش او داشتند. با توجه به جدایی مهدی قایدی و محمد محبی و عدم جذب یک هافبک خلاق و بازیساز، محمدی تقریبا تنها عنصر هجومی استقلال است که سبک بازی فانتزی دارد و همین موضوع اهمیت حضورش در ترکیب این تیم را بیشتر می‌کند. با این‌حال محمدی در هفته‌های اخیر عملکرد چندان خوبی در ترکیب استقلال نداشته در بازی مقابل پرسپولیس هم ناکام بود.

شروع درخشان و افت ناگهانی

شماره ۷ آبی‌ها در زمان بدنسازی دچار مصدومیت شد و همین موضوع باعث در چند هفته ابتدایی نیمکت‌نشین شود تا به مرز آمادگی برسد. او در بازی هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان برای اولین‌بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق به گلزنی هم شد.

البته شروع افت مهرداد محمدی مصادف شد با پدر شدن وینگر استقلالی ها و از زمانی که مهرداد در تعطیلات لیگ به همراه همسرش به لندن سفر کردن و فرزندانشان اونجا به دنیا آمد مهرداد فقط در بازی با هوادار خوش درخشید و پس از درخشش در آن مسابقه هواداران استقلال امیدوار بودند که محمدی در ادامه فصل هم عملکرد خوبی داشته باشد ولی او حالا ۶ بازی متوالی است که نه گلی زده و نه موفق به ارسال پاس گل شده است.

افت محمدی در بازی داربی مقابل پرسپولیس هم به چشم آمد و او در طول ۹۰ دقیقه یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان استقلال بود و حتی نکونام در زمانی که تیمش به گل احتیاج داشت ترجیح داد این بازیکن چپ‌پا را از ترکیب خارج کند. محمدی در بازی داربی با نمره ۶.۴۱، ضعیف‌ترین نمره بین بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی ۲ تیم را کسب کرد.

خطر از دست دادن جام ملت‌ها

افت محمدی در آستانه جام ملت‌های آسیا باعث شده حالا او خطر حذف از لیست تیم ملی و از دست دادن این رقابت‌ها را به صورت جدی احساس کند. ناکامی‌های مهاجم استقلال با درخشش نفراتی چون مهدی قایدی، رضا اسدی و شهریار مغانلو همراه شده و ممکن است امیر قلعه‌نویی در نهایت تصمیم بگیرد محمدی را از فهرست خارج کند.

استقلال تا پایان نیم‌فصل اول مسابقات ۳ بازی مقابل نساجی، گل‌گهر و پیکان را در پیش دارد و این آخرین فرصت محمدی برای بازگشت به روند گلزنی محسوب می‌شود. ناکامی در این ۳ بازی می‌تواند محمدی را از حضور در جام ملت‌ها محروم کند اما او با عملکرد مناسب مقابل این حریفان می‌تواند در آستانه این رقابت‌ها خودی نشان دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی