|

بارسلونا به دنبال بمب نقل و انتقالات

بازیکن مد نظر باشگاه بارسلونا می‌تواند به نامی بزرگ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

جاشوا کیمیش هدف خط میانی بارسلونا می‌تواند به یکی از نام‌های بزرگی تبدیل شود که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه قرار می‌گیرد. بایرن مونیخ در تلاش است تا با این بازیکن که قراردادش در سال 2025 به پایان می‌رسد، تمدید کند اما تاکنون توافقی صورت نگرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ براساس نوشته بیلد، اگر باشگاه آلمانی نتواند قرارداد کیمیش را قبل از پایان این فصل تمدید کند، در را برای انتقال باز خواهد کرد. با توجه به علاقه بارسا به این بازیکن، این عدم تمدید قرارداد می‌تواند امیدها را برای کاتالان‌ها زیاد کند. 

طبق این گزارش، به نظر می‌رسد اختلافات بین بایرن‌مونیخ و جاشوا کیمیش بیشتر ورزشی باشد تا مالی. اولویت اصلی بایرن این است که قرارداد کیمیش را تمدید کند تا عملاً او را تا پایان عمر در باشگاه نگه دارد اما این بازیکن تمایل دارد یک تجربه جدید در خارج از بوندسلیگا داشته باشد. 

بارسلونا همچنان هوادار بزرگ این بازیکن است. بر کسی پوشیده نیست که کیمیش بازیکنی است که بارسا بسیار دوستش دارد و این باشگاه در تابستان گذشته تلاش کرد تا او را به خدمت بگیرد. این علاقه برای سال آینده هم حفظ شده اما عملیات جذب این بازیکن آلمانی بسیار پیچیده خواهد بود چون او حداقل 75 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. 

علاوه بر این، غیر از کاتالان‌ها برای جذب کیمیش، آرسنال، منچستریونایتد و منچسترسیتی هم به او توجه زیادی دارند. در حال حاضر از سوی باشگاه بارسلونا هیچ مذاکره‌ای برای جذب کیمیش صورت نگرفته است. اعلام شده تنها فرمول جذب او از طریق تبادل بازیکنان خواهد بود و حتی با وجود اینکه بایرن به رونالد آرائوخو علاقه دارد، این عملیات برای قهرمان لالیگا جذابیتی ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی