|

صحنه ای تلخ در بازی استقلال و فولاد

درگیری سرمربی فولاد با مربی استقلال یکی از صحنه‌های تلخی بود که در اهواز شاهدش بودیم.

لینک کوتاه کپی شد

وقتی سوت پایان نیمه اول بازی فولاد و استقلال به صدا درآمد و بازیکنان در حال رفتن به سمت رختکن بودند، ناگهان درگیری عجیبی کنار زمین به وقوع پیوست که داور وسط را مجاب کرد هر دو طرف را با کارت قرمز جریمه کند. پس از پایان مسابقه و هنگامی که همه راه رختکن را در پیش گرفته بودند، ایگناسیو سرمربی فولاد به سمت علی‌اصغر مومنی آمد و به شدت به قاضی میدان از بابت مصدوم شدن بازیکنش و اخراج نشدن آرمین سهرابیان اعتراض کرد. او مدعی بود برخلاف نظر داور، مدافع استقلال باید از زمین اخراج می‌شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، رفتار سرمربی فولاد باعث ناراحتی محمد نوازی شد و او از کوره در رفت به طوری که به مومنی و ایگناسیو نزدیک شد و با صدای بلند خطاب به سرمربی فولاد گفت: «چه خبرته؟ چرا اینقدر سر و صدا می‌کنی؟ چرا شهر را بر هم می‌ریزی؟»

صحبت‌های تند نوازی با واکنش تندتر ایگناسیو همراه شد به طوری که با دست به تخته سینه دستیار جواد نکونام زد و کار به درگیری کشیده شد. البته عوامل برگزاری و اطرافیان هر دو تیم بلافاصله وارد شدند و دو نفر را از یکدیگر دور کردند اما کار از کار گذشته بود چون داور هر دو را با کارت قرمز جریمه کرد تا سرمربی فولاد بازی بعدی تیمش را از دست بدهد و نوازی هم از نیمکت نشینی در دربی مقابل پرسپولیس محروم شود. احتمال دارد پرونده این دو نفر به کمیته انضباطی هم برود و دردسرهای بیشتری برایشان ایجاد کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی