|

بلاتکلیفی عجیب رضاوند؛ فولاد یا استقلال؟

آرش رضاوند

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل مشخص نشدن وضعیت قطعی اش برای فصل آینده، همچنان منتظر تصمیم تیم دو فولاد خوزستان و استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل مشخص نشدن وضعیت قطعی اش برای فصل آینده، همچنان منتظر تصمیم تیم دو فولاد خوزستان و استقلال است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، آرش رضاوند در نیم‌فصل دوم بیست‌ و یکمین دوره لیگ برتر به‌ صورت قرضی از تیم فوتبال استقلال راهی فولاد خوزستان شد. رضاوند در این تیم بازی‌های خوبی انجام داد و به نظر می‌رسید که مسئولان استقلال در پایان فصل او را برگردانند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. فولاد خوزستان نیز طبق درخواست جواد نکونام خواستار انتقال قطعی رضاوند به این تیم شده بود.

مدیران استقلال ابتدا بحث معاوضه رضاوند با علیرضا کوشکی بازیکن فولاد را مطرح کردند. در ادامه، استقلالی‌ها درخواست جدیدی دادند و خواستار معاوضه رضاوند با احسان پهلوان شدند. پهلوان با پایان قراردادش با پرسپولیس به فولاد پیوست و مدیران استقلال خواهان معاوضه این بازیکن با رضاوند شده‌اند که هنوز پاسخ مثبتی از فولادی‌ها دریافت نکرده‌اند.

رضاوند نیز به دلیل شرایطی که پیش آمده بلاتکلیف بین استقلال و فولاد قرار گرفته است. این بازیکن از مدیران استقلال خواسته است که زودتر تکلیف او را مشخص کنند، چرا که باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کند. رضاوند منتظر پاسخ مسئولان استقلال است که اگر او را می‌خواهند زودتر به وی اعلام کنند و اگر قرار باشد فولادی‌ها با معاوضه‌اش مخالفت کنند رضایت‌نامه قطعی‌اش را بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها