|

جدایی مدافع بارسلونا قطعی شد

آلونسو مدافع اسپانیایی در این فصل دقایق اندکی در بارسلونا داشته است و جدایی او در تابستان قطعی به نظر می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

ژاوی روی این مدافع کناری حساب نمی کند و این بازیکن در حال بررسی گزینه هایش برای آینده است. موندودپورتیوو گزارش داده است که مدافع کناری اسپانیایی در زمستان جدا نمی شود اما جدایی او در تابستان قطعی است چرا که تصمیم گرفته که به تیمی برود که بیشتر بازی کند چون که در بارسلونا به اندازه کافی صاحب دقایق نمی شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ در حال حاضر مارکوس به ریکاوری از مصدومیت کمرش می پردازد. این دفاع چپ در این فصل در هفت بازی 300 دقیقه داشته است. عربستانی ها برای خرید او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دست به کار شده اند اما به گفته مونددپورتیوو، این بازیکن زودتر از تابستان جدا نمی شود و برنامه ای برای ترک مونجوییک در زمستان ندارد. 

مارکوس اما در تابستان، ساک هایش را خواهد بست. در قرارداد او با بارسلونا بند تمدید اختیاری برای یک فصل دیگر وجود دارد که البته اگر در نیمی از بازیهای فصل حضور پیدا کند، این بند به صورت خودکار فعال می شود اما خیلی بعید است که مارکوس در نیمی از بازیهای فصل حضور پیدا کند.

ژاوی در حال حاضر ترجیح می دهد که با سه مدافع میانی بازی کند که اینیگو مارتینز در سمت چپ بازی می کند و به همین خاطر نقش مارکوس آلونسو کمرنگ تر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی