|

حمله دوباره مربی فولاد به نکونام

مربی فولاد خوزستان نسبت به اتفاقات بازی شب گذشته بین او و مهدی هاشمی‌‍نسب واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال فولاد در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز به مصاف استقلال رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پس از پایان بازی درگیری شدیدی بین مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال و نادر غبیشاوی مربی گلرهای فولاد ایجاد شد که با پادرمیانی اعضای دو تیم نیز ختم به خیر شد.

نادر غبیشاوی مربی فولاد درباره این اتفاق اظهار کرد:

آقای هاشمی‌نسب از شروع بازی اقدام به فحاشی به من کرد و جنگ روانی به راه انداخت. من هم تا آنجا که توانستم حرمت روزهایی که در کنار هم کار می‌کردیم را نگه داشتم اما وقتی کسی تمام اصول اخلاقی را برای رسیدن به اهدافش زیر پا می‌گذارد آدم تا یک جایی می‌تواند این نوع رفتار را تحمل کند. من هم بعد از فحاشی‌های هاشمی‌نسب از او خواستم از این کار خود صرف‌نظر کند اما او در ادامه شروع به فحاشی به خانواده‌ام کرد. 

غبیشاوی درباره اینکه هاشمی‌نسب عنوان کرده اصلا او را نمی‌شناسد، گفت:

او خودبزرگ‌بینی و چنین توهماتی دارد اما حداقل دیگران می‌دانند که من ۱۷ سال با او هم‌خانه بودم و حتی بعد از اتفاقات شب گذشته همه به من می‌گفتند مگر شما با هم برادر نبودید پس چرا این اتفاقات افتاد؟ همه وقتی حرف‌های من را می‌شنوند ناراحت می‌شوند. هاشمی‌نسب برای اینکه دل دیگران را به دست بیاورد می‌خواهد هر کاری انجام بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها