|

این ستاره خیال آنچلوتی را راحت کرد!

فرلاند مندی آرامش را به سمت چپ دفاعی رئال مادرید برگردانده و به سدی محکم برای رقبا تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

فرلاند مندی بار دیگر مالک سمت چپ خط دفاعی رئال مادرید شده است. پستی که البته که سال‌ها متعلق به او بود و در پایان سال گذشته به تدریج آن را از دست داد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در آغاز حضورش در باشگاه رئال، مرد فرانسوی برای هر مهاجمی مانند دیواری غیرقابل عبور به نظر می‌رسید. با این حال، مصدومیت‌های متعدد و عملکرد خوب کاماوینگا در سمت چپ (فصل گذشته)، مندی را نیمکت‌نشین کرد.

ندی دو ماه ابتدایی فصل جاری را نیز از دست داد و این باعث شد فران گارسیا فیکس شود اما او نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد و مندی به سمت چپ برگشت و فراتر از انتظارات نیز کار کرد تا بار دیگر خودش را در این منطقه ثابت کند. مندی در سه فصل و نیم حضورش در رئال بیش از 50 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده با این حال او در یک ماه اخیر در پنج بازی متوالی کار را از ابتدا شروع کرده که از نوامبر سال گذشته بی‌سابقه بود.

رئال در این فصل در دفاع عالی بوده و تنها 14 گل در 20 بازی دریافت کرده است. در حضور 800 دقیقه‌ای مندی در میدان نیز دروازه رئال فقط چهار بار باز شده است.

این بازیکن فرانسوی به طور متوسط ​​در هر بازی 4 توپ را بازیابی می‌کند و 96 درصد درصد پاس‌هایش نیز درست هستند. تنها مشکل مندی در دوئل‌های نفر به نفر است که 60 درصد آنها را باخته، اما با حضور بیشتر در ترکیب و بازگشت به فرم 100درصدی، انتظار می‌رود این آمار بهتر شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی