|

جشن ستاره های سابق استقلال در دقیقه 88

کایسری اسپور مقابل ترابزون اسپور به برتری دست پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که برای ششمین بازی پیاپی سید مجید حسینی و علی کریمی را به صورت همزمان در ترکیب اولیه داشت، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم پاپارا آرنا به مصاف ترابزون اسپور رده پنجمی رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تیم کایسری اسپور که طی پنج هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه با حضور همزمان مجید حسینی و علی کریمی روند فوق‌العاده‌ای داشت و چهار پیروزی پیاپی و یک تساوی به دست آورده بود، امروز هم در جدال سخت بیرون از خانه مقابل ترابزون اسپور توانست همین روند را ادامه بدهد و صاحب سه امتیاز شود.

استفان باهوکن که در دقیقه 81 به ترکیب کایسری اسپور اضافه شده بود، در دقیقه 88 توانست گل اول بازی را برای این تیم مقابل ترابزون اسپور به ثمر رساند تا یاران حسینی و کریمی به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال کایسری اسپور با تداوم روند عالی برای ششمین بازی پیاپی به پیروزی یک بر صفر مقابل ترابزون اسپور دست پیدا کرد تا 26 امتیازی شود و به رده سوم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند که البته در صورت برتری یا تساوی بشیکتاش در بازی امشب برابر آنکاراگوچو، یاران حسینی و کریمی به رتبه چهارم می‌روند.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور در دیدار امروز مقابل ترابزون اسپور و باشگاه سابق خود نمایش موثری در خط دفاعی داشت و هفتمین بازی خود در این فصل از سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که حضور کامل در زمین داشت، امروز مقابل ترابزون اسپور برای سیزدهمین بار در سوپر لیگ ترکیه به میدان رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی