|

میلان به جایگاه سری آ در رنکینگ یوفا ضربه زد!

شکست خانگی میلان برابر یک تیم آلمانی و حذف کامل از مسابقات اروپایی برای سری آ گران تمام می شود.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار  میلان  و دورتموند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 با برتری 3-1 زنبورها به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ دورتموند با این برد به دور بعدی صعود کرد اما میلان با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول، اکنون از کمترین شانس برای صعود برخوردار است. شکست خانگی میلان مقابل یک تیم آلمانی برای فوتبال ایتالیا بسیار گران تمام شد.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ لیگ قهرمانان اروپا از فصل آینده با حضور 36 تیم برگزار می شود. دو سهمیه اضافه به کشورهایی اختصاص می یابد که تیم های آن، بهترین عملکرد را در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا داشته اند. بر اساس عملکرد تیم های هر کشور در مسابقات اروپایی، جدول امتیازات به شرح زیر است:

امتیازات کشورهای مختلف در فصل جاری مسابقات اروپایی 

  1. آلمان / 11.07
  2. اسپانیا / 10.43
  3. ایتالیا / 10.14
  4. انگلیس / 8.5

طبق جدول بالا، آلمان و اسپانیا هرکدام می توانند علاوه بر 4 سهمیه خود، یک سهمیه اضافه (تیم پنجم لالیگا و بوندسلیگا) در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند. شکست میلان مقابل یک رقیب مستقیم از کشور آلمان، علاوه بر کم رنگ کردن امیدهای میلان برای صعود، تاثیر زیادی در عقب افتادن سری آ از رقبا در رنکینگ فوق داشت. میلان اکنون باید تلاش کند حداقل به لیگ اروپا برسد تا در رقابت های اروپایی باقی بماند. چهارم شدن میلان و حذف کامل این تیم از مسابقات اروپایی، ضربه سنگینی به جایگاه سری آ در رنکینگ یوفا وارد می کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی