|

هدیه جذاب السد به پرسپولیس و سپاهان!

پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان کار دشوارتری خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

امشب (دوشنبه) دیدارهای هفته پنجم گروه B لیگ قهرمانان آسیا به صورت همزمان برگزار شد و در آنها پیروزی نمایندگان قطر و ازبکستان به ثبت رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ السد قطر که محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی را در ترکیب اصلی‌اش داشت در خانه شارجه امارات 2 بر صفر پیروز شد. گونزالو پلاتا (9) و بغداد بونجاح (60) زننده این 2 گل بودند. السد با پیروزی مقابل شارجه امارات ضمن اینکه شانس خود را برای صعود از گروه زیاد کرد و هفت امتیازی شد به صورت غیرمستقیم هم به پرسپولیس  و سپاهان ایران برای صعودش کمک کرد، زیرا شارجه با این شکست هشت امتیازی باقی ماند و به رده دوم جدول گروهش سقوط کرد. پرسپولیس و سپاهان در صورت پیروزی و حتی تساوی به ترتیب مقابل النصر عربستان و نیروی هوایی عراق شرایط مناسبی برای صعود خواهند داشت، اما برد نسف قارشی خبر خوبی نبود.

در دیگر بازی نسف‌قارشی ازبکستان میهمان اردنی‌اش یعنی الفیصلی را با شکست 3 بر یک بدرقه کرد. گل‌های تیم ازبکستانی را ماتئوس لیما (47)، ظفرمراد عبدالرحمانوف (50) و مارکو استانوویچ (68) زدند. تک گل تیم اردنی را نیز محمد صالح در دقیقه 6+45 به ثمر رساند. در جدول رده‌بندی گروه B لیگ قهرمانان آسیا نسف‌قارشی با 10 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های شارجه (8 امتیاز)، السد (7 امتیاز) و الفیصلی (3 امتیاز) دوم تا چهارم هستند. با توجه به پیروزی نسف‌قارشی ازبکستان کار پرسپولیس ایران برای صعود به عنوان یکی از سه تیم برتر رده‌های دوم جداول رده‌بندی گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سخت‌ شد. با نتایج رقم خورده النصر عربستان که از ساعت 21.30 امشب میزبان پرسپولیس است جواز صعود به مرحله حذفی را به دست آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی