|

عذرخواهی مدافع چلسی از هواداران

ریس جیمز، کاپیتان چلسی برابر نیوکاسل نیز مانند سیلوا از هواداران چلسی عذرخواهی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

ریس جیمز ، کاپیتان چلسی ، پس از دریافت کارت قرمز در شکست 4-1 روز گذشته مقابل نیوکاسل، از هم تیمی‌های خود و هواداران چلسی عذرخواهی کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مائوریسیو پوچتینو نیز پس از شکست روز گذشته بازیکنانش را به دلیل اشتباهات فردی سرزنش نکرد اما از بی تجربگی و انرژی پایین آنها انتقاد کرد. ریس جیمز در دقیقه ۷۳ در حالی که تیمش ۳-۱ از میزبان عقب بود، با انجام خطایی ناشیانه که کارت زرد دوم این بازیکن را به همراه داشت، از زمین بازی اخراج شد.

جیمز پس از اینکه توپ را در زمین خودی از دست داد، با کشیدن پیراهن آنتونی گوردون کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. کاپیتان چلسی با عذرخواهی از هم‌تیمی‌ها و هواداران این تیم در حساب اینستاگرام خود نوشت:

من امروز مسئولیت کامل کارت قرمزم را می‌پذیرم، دو اشتباه احمقانه انجام دادم. این درس دیگری بود که باید یاد می‌گرفتم. می‌خواهم از هواداران و هم تیمی‌هایم عذرخواهی کنم. عملکرد امروز تیم بسیار پایین‌تر از استانداردهای ما بود اما این بازی سطح ما را مشخص نمی‌کند! ما در این فصل در برابر بسیاری از تیم‌های قدرتمند لیگ عملکرد خوبی داشته‌ایم. آخر هفته آینده قدرتمندتر برمی‌گردیم.

جیمز بازی بعدی چلسی مقابل برایتون در لیگ برتر را از دست می‌دهد و پوچتینو را در خط دفاعی دچار مشکل خواهد کرد. احتمال دارد پوچتینو در دیدار بعدی از مالو گوستو استفاده کند چرا که مارک کوکوریا نیز به دلیل دریافت کارت زرد پنجم در دیدار بعد محروم خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی