|

5 گلزن برتر سال 2023

هری کین با 49 گل زده برترین گلزن ۲۰۲۳ فوتبال است.

لینک کوتاه کپی شد

تقریبا یک ماه تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی زمان باقی است و برترین مهاجمان جهان در این سال رقابت جداگانه‌ای برای کسب عنوان گلزن‌ترین مهاجم سال دارند. در حال حاضر هری کین با زدن ۴۹ گل زده در این سال برترین گلزن سال ۲۰۲۳ است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ ستاره‌های دیگری نیز در بین ۵ نفر نخست هستند. کریستیانو رونالدو (۴۸) در النصر، ارلینگ هالند (۴۸) در منچسترسیتی و کیلیان ام‌باپه (۴۷) از پاری‌سن‌ژرمن در رده‌های بعدی هستند.

هری کین با حضور در بایرن مونیخ میانگین گلزنی باورنکردنی را برای خود رقم زد. او میانگین ۱.۲۹ گل در هر بازی دارد چرا که در ۱۷ بازی انجام ۲۲ بار گلزنی کرده است. او میانگین گل گرد مولر را شکست که در ۱۲ بازی ۱۷ گل به ثمر رساندبود.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر دست از گل زدن نمی‌کشد و این جمعه در پیروزی ۳-۰ مقابل الاخود در لیگ عربستان به رکورد ۴۸ گل زده رسید.

ام‌باپه، مهاجم فرانسوی روز جمعه دروازه موناکو را از روی نقطه پنالتی  باز کرد و چهل و هفتمین گل فصلش را به ثمر رساند. علاوه بر این، او مقابل جبل الطارق در پیروزی تاریخی ۱۴ بر صفر فرانسه در انتخابی یورو ۲۰۲۴ هت‌تریک کرد. در رده پنجم کانو آرژانتینی است که ۳۸ گل در فلومیننزه به ثمر رسانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی