|

منچستر به دنبال جانشین رونالدو؛ 3 فوق ستاره، 2 ستاره!

با جدی تر شدن احتمال جدایی رونالدو از منچستر، سران این باشگاه گزینه هایی را برای جانشینی او در نظر گرفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

موضوع فروش رونالدو توسط منچستریونایتد به یکی از سوژه‌های مهم نقل و انتقالات تابستانی بدل شده است. هنوز تیمی برای خرید رونالدو به صورت جدی پا پیش نگذاشته و از طرفی سران شیاطین سرخ نیز در تلاشند هر چه سریع‌تر وضعیت کریستیانو را مشخص کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس؛ رونالدو در اولین اردوی پیش فصل منچستریونایتد در بانکوک تایلند حضور ندارد و این امکان وجود دارد که دیگر پیراهن این تیم را بر تن نکند.

رسانه‌های مختلف پس از این شایعات در خصوص جانشینان احتمالی رونالدو در منچستریونایتد صحبت کردند.

البته گزینه اول یونایتد، داروین نونز، مهاجم سابق بنفیکا بود که لیورپول توانست این گلزن اروگوئه‌ای را به خدمت گیرد. جانشینان احتمالی رونالدو به شرح زیر است:

*دیبالا

این بازیکن از یوونتوس خداحافظی کرده و با توجه به اینکه گمان می‌رفت راهی اینترمیلان شود ولی هنوز آینده او مشخص نیست. دیبالا شرایط نامعلومی دارد و می‌تواند به یک گزینه جدی برای منچستریونایتد نام گیرد.

*هری کین

ستاره انگلیسی همیشه در لیست آرزو‌های منچستریونایتد بود ولی در پنجره کنونی و با توجه به قدرت تاتنهام با کونته بعید به نظر می‌رسد تا هری کین به تیمی دیگر منتقل شود.

او سال گذشته در یک قدمی منچسترسیتی قرار داشت ولی در فضای مجازی نوشت که به خاطر هواداران تصمیم گرفته که در شمال لندن بماند و برای موفقیت اسپرز تلاش کند.

*نیمار

ستاره برزیلی در 30 سالگی در شرایط عجیبی قرار دارد. این بازیکن پس از تمدید قرارداد امباپه و عوض شدن مدیر ورزشی باشگاه وضعیتی نامعلوم و عجیب در پاریس دارد. بسیاری معتقدند که پاری سن ژرمن در تلاش است هر طور شده او را به تیمی دیگر بفرستد. از چلسی به عنوان مشتری اول او صحبت می‌کنند ولی باید دید آیا تن‌هاگ با این خرید موافقت می‌کند یا خیر؟

مشکل بزرگ رونالدو در منچستریونایتد عدم پرسینگ و توپگیری این بازیکن بود که نیمار نیز در بیشتر مواقع از چنین ویژگی برخوردار است و به نظر می‌رسد در سیستم تن‌هاگ گزینه خوبی نخواهد بود.

*تامی آبراهام

مهاجم جوان رم که زیر نظر مورینیو به یک ستاره بدل شد، یکی دیگر از گزینه‌های منچستریونایتد است. او فصل گذشته 27 گل زد و جزو بهترین مهاجم اروپا نام گرفت.

*دومنیک کلورت لوین

مهاجم انگلیسی زیر نظر آنچلوتی، یک مهاجم گلزن بود ولی در فصل گذشته با هدایت بنیتز و در ادامه با حضور لمپارد اصلا نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

رسانه‌ها مدعی شدند که او اگر در بهترین شرایطش قرار گیرد یک مهاجم گلزن و عالی خواهد بود زیرا در گذشته این کیفیت را ثابت کرده است.

سایت گل نوشت که البته منچستریونایتد می‌تواند بازیکنی را به خدمت نگیرد و از گزینه‌های کنونی ترکیب استفاده کند. مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال که فصل گذشته ناامیدکننده‌ترین روزهای فوتبالی خود را سپری کردند، می‌توانند با تن‌هاگ دوباره به روزهای اوج بازگردند و بتوانند به جای رونالدو بار گلزنی تیم را به دوش کشند.

البته منچستریونایتد به دنبال «لیساندرو مارتینز»،مهاجم آژاکس است و به احتمال فراوان او را خریداری خواهد کرد. از دی یونگ و اریکسن نیز می‌توان به خریدهای دیگر تیم اشاره کرد. تایرل مالاسیا، اولین خرید تن‌هاگ در منچستریونایتد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها