|

ضربه بزرگ یک ستاره به پرسپولیس!

غیب یک بازیکن برای پرسپولیس گران تمام شد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی بازیهای اخیر خود را بد پشت سر گذاشته و در 4 بازی تنها 3 امتیاز به دست آورده که سرخپوشان، بازیکنان مهمی را در این مدت از دست داده اند، مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری مهم ترین مردانی هستند که غیبت آنها باعث شده است پرسپولیس دچار مشکلات زیادی شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ البته برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس به علت سرماخوردگی و افت نتوانسته اند استاندارد روزهای گذشته خود را به نمایش بگذارند، مهدی ترابی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر و... افتی قابل توجه در روزهای اخیر خود داشته اند.

اما بین تمام این مشکلات، مساله مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی بسیار دردآور برای پرسپولیس بوده است.

پرسپولیس به جز مرتضی پورعلی گنجی، 2 مدافع وسط عالی دیگر هم دارد، محمدحسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی را دارد، که هر 2 نفر برای زوج سازی با مرتضی پورعلی گنجی عالی بودند، پورعلی و گولسیانی از طرفی و پورعلی و کنعانی از طرف دیگر با هم زوجی فوق العاده بودند اما گولسیانی و کنعانی هنوز نتوانسته اند تیم فوتبال پرسپولیس را در قلب خط دفاعی تیم خود بیمه کنند.

حالا معلوم شده است جذابیت عملکرد خط دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس ساماندهی این خط از سوی مرتضی پورعلی گنجی بوده است، حضور او باعث مدیریت خط دفاع و آرامش خط دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس در یک سال و نیم گذشته بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی