|

یحیی گل محمدی به اولین خواسته اش رسید

مدافع پرسپولیس در آستانه ثبت قرارداد با باشگاه.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی در روزهای آینده تمدید خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن با نتیجه چهار بر صفر تیم ملی قطر را شکست داد که مرتضی پورعلی‌گنجی در این مسابقه در پی برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و ادامه فصل را از دست داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ با توجه به اینکه طبق قوانین فیفا در صورت مصدومیت بازیکن در بازی‌های ملی و دوری حداقل ۲۸ روزه او از میادین، باشگاه می‌تواند برای دریافت غرامت از این نهاد اقدام کند، در روزهای اخیر بحث‌های مختلفی پیرامون اقدام سرخپوشان برای دریافت غرامت از فیفا مطرح شد.

رضا درویش در حاشیه دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در این باره توضیح داد: همان‌طور که برای آقای لوکادیا کارگروه بین‌الملل وارد عمل شدند، یقینا در این مورد هم روال قانونی طی می‌شود. نکته مهم، سلامتی است اما متاسفانه به قدری که همه دنبال غرامت هستند، دنبال سلامتی مرتضی نیستند. ما ان‌شاالله ظرف چند روز اقدام می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد پورعلی‌گنجی تمدید خواهد شد، گفت: صد درصد. ایشان از سمبل‌های فوتبال ایران و پرسپولیس است و یقینا سال‌های سال بازی می‌کند. طی چند روز آینده حتما قرارداد سال آینده هم مشخص می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی