|

ستاره فولاد اخراج شد!

مهاجم تیم فولاد که در دیدار اخیر این تیم در ترکیب اصلی حضور نداشت، به همین علت به کادرفنی اعلام کرد که قصد دارد راهی قائمشهر شود.

لینک کوتاه کپی شد

به این ترتیب این بازیکن در اختیار باشگاه قرار دارد و اجازه حضور در تمرینات فولاد را نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ ایگناسیو اعلام کرده که این بازیکن تا اطلاع ثانوی حق همراهی تیم را ندارد تا به این ترتیب یکی از مهم‌ترین خریدهای فصل فولاد در مسیر خروج از جمع فولادی‌ها قرار بگیرد.

نکته مهم در مورد عباس‌زاده این است که او در نهایت با پایان بازی این هفته، اردوی فولاد را ترک کرد و راهی زادگاه خود شد و حتی بازی نساجی مقابل ذوب‌آهن را از نزدیک تماشا کرد اما حالا مشخص شده که این تصمیم برای او عواقب سختی را در پی داشته است.

مهاجم فولاد که پیش از این در سال‌های گذشته یک بار هم از پرسپولیس اخراج شده بود و در تراکتور هم رابطه خوبی با پاکو خمس سرمربی این تیم نداشت، در ابتدای فصل با نظر علیرضا منصوریان به جمع خوزستانی‌ها ملحق شد اما هرگز نمایش موردنظر را ارائه نکرد.

او فصل پیش آمار گلزنی بسیار خوبی در تراکتور داشت و گزینه آقای گلی هم بود، اما سبک بازی و میزان دوندگی و پرس او به هیچ وجه مورد علاقه سرمربی اسپانیایی نبود و در نهایت هم وی راضی به تمدید قرارداد عباس‌زاده نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی