|

اصلی ترین دلیل باخت پرسپولیس برابر سپاهان

ستاره های پرسپولیس در بازی با سپاهان در حد و اندازه های خود نبودند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس پس از 3 مساوی پی در پی مقابل ملوان، نفت آبادان و استقلال تاجیکستان مقابل سپاهان به میدان رفت و شکست خورد تا به نوعی باز هم از نظر نتیجه روزهای بحرانی را تجربه کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ یحیی گل محمدی که نشان داده به سیستم و تدابیر همیشگی اش اعتقاد راسخی دارد و فعلا به دنبال تغییر سیستم و راهکارهای دیگر تاکتیکی برای تقابل با تیم های ریز و درشت لیگ نیست در بازی دیروز نیز به جز پاس های عرضی و بازیسازی از دروازه چشم به درخشش ستاره های خط میانی تیمش داشت. به هرحال همان طور که سپاهان موجودی قابل توجهی در خط حمله دارد، پرسپولیس نیز هافبک ها و وینگرهای بسیار خوبی را در اختیار دارد اما در بازی دیروز هیچکدام از این بازیکنان نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

مهدی ترابی همچنان روی افت است و سعید صادقی پس از درخشش در بازی رفت مقابل استقلال تاجیکستان هنوز بازنگشته است. محمد عمری همچنان هرز می دود و هنگامی که باید تصمیم های طلایی بگیرد، مثل یک بازیکن معمولی عمل می کند. سروش رفیعی هم آن قدر عقب بازی می کند که عملا در هجوم نقشی ندارد. 

تمام این مسائل دست به دست هم داد تا حتی امیدواری های یحیی برای درخشش ستاره ها نیز نتیجه ای نداشته باشد تا پرسپولیس اولین شکست فصل خود را تجربه کرده و اختلاف امتیازش با استقلال صدرنشین به 5 امتیاز برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها