|

بازگشت استقلالی محبوب به تیم ملی

قلعه‌نویی از هافبک مورد علاقه خود دعوت کرد تا در دو بازی با هنگ‌کنگ و ازبکستان همراه تیم ملی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

امید ابراهیمی که حالا یک بازیکن 36 ساله است و تجربه سال‌ها بازی در فوتبال قطر را پشت سر گذاشته بار دیگر به تیم ملی دعوت شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ قلعه‌نویی در سپاهان مربی ابراهیمی بود و علاقه ویژه‌ای به استفاده از این هافبک مازندرانی در مرکز زمین دارد.

ابراهیمی آخرین‌بار در زمان سرمربی‌گری کی‌روش پیش از جام جهانی برای تیم ملی بازی کرده بود. ابراهیمی توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نمی‌شد اما قبل از جام جهانی کی‌روش او را به تیم ملی برگرداند که در دیدار با نیکاراگوئه مصدوم شد و جام جهانی قطر را از دست داد.

ابراهیمی که حالا در تیم ملی یک بازیکن باتجربه به حساب می‌آید از 19 آبان سال گذشته که بازی تیم ملی مقابل نیکاراگوئه برگزار شد به مدت یک سال به تیم ملی دعوت نشده بود اما قلعه نویی بالاخره او را دعوت کرد.

باید دید شرایط کیفی هافبک فعلی الشمال قطر در دو بازی پیش‌رو چگونه است و اینکه او می‌تواند به حضور در جام ملت‌ها امیدوار باشد یا خیر.

گفتنی است در پست او نفراتی مثل سعید عزت اللهی، روزبه چشمی ، احمد نوراللهی و علی کریمی در لیست بیست نفره اولیه تیم ملی حضور دارند. همچنین برای حضور در این پست میلاد سرلک از پرسپولیس و محمد کریمی کاپیتان سپاهان هم گزینه‌های دیگر هستند که کار ابراهیمی برای بازگشت به ترکیب تیم ملی را سخت خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی