|

جذاب ترین جدال در بازی پرسپولیس و سپاهان!

دفاع چپ پرسپولیس قرار است برابر آماده ترین دفاع راست فوتبال باشگاهی ایران قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

علی نعمتی طی چند هفته اخیر با تیغ تیر انتقادات مواجه شده است. مدافع میانی که از هفته 24 لیگ قبلی به عنوان یک مدافع چپ به ترکیب راه پیدا کرد و تا به امروز در این منطقه از زمین بدون جانشین است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ نعمتی در تمام بازی های فصل قبل وحتی بازی های ابتدایی این فصل عملکرد خوبی داشت، با یک مدافع کناری کلاسیک که بتواند هنگام حضور در حمله ها و انجام کارهای ترکیبی، با ارسال های دقیق یا پیشروی در عمق خط دفاعی حریفان را به هم بزند، فاصله داشت اما یحیی گل محمدی نه تنها روی او همچنان حساب باز کرد بلکه هیچ مدافع چپی را نیز جذب نکرد تا پرسپولیس به جز علی نعمتی روی محمدمهدی احمدی هم حساب باز کند هرچند یحیی علاقه ای به استفاده از او نداشته باشد. درنهایت نیز نعمتی نیز مثل تمام بازیکنان دچار افت مقطعی شد تا طی چند بازی اخیر انتقادها از او به اوج خود برسد.

در این میان با وجود تمام اتفاقات اخیر نمی توان دوئل و جدال جذابی که فردا در ورزشگاه نقش جهان رخ خواهد داد را نادیده گرفت. جایی که قرار است رامین رضاییان به عنوان بهترین و خطرناکترین بازیکن سپاهان که اتفاقا در میان هواداران پرسپولیس نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار است، به عنوان مهره رقیب، مقابل علی نعمتی و البته یحیی گل محمدی قرار بگیرد که او را در لیست مازاد قرار داد تا دانیال اسماعیلی فر را جانشین او کند.

 نعمتی اگر موفق شود در بازی فردا رامین را مهار کند باز هم موفق می شود اعتماد هواداران را به دست بیاورد و در غیر این صورت روزهای سخت بیشتری را پیش رو خواهد داشت.

حال باید منتظر بود و دید برنده جدال مدافعان کناری پرسپولیس و سپاهان کدام گزینه خواهد بود. رامین رضاییان یا علی نعمتی؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها