|

پرسپولیس وارد بحران شده است؟

پرسپولیس در بازی های اخیر خود، فوتبال زیبایی بازی نمی کند و در خلق موقعیت مسلم گلزنی نیز ناموفق است.

لینک کوتاه کپی شد

سه تساوی متوالی، نرخ امید به گل پایین و افت کیفیت فنی به خوبی نشان می دهد پرسپولیس یحیی گل محمدی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس در دیدارهای اخیر به هیچ وجه فوتبال قابل قبولی بازی نکرده است و البته از آن عجیب تر بهانه هایی است که یحیی گل محمدی بابت نتایج اخیر خود می آورد. پر افتخارترین سرمربی لیگ ایران، به هیچ وجه نیاز به همچین بهانه هایی ندارد. در اینکه یحیی گل محمدی مربی موفقی در لیگ ایران است هیچ شکی نیست اما ظاهرا قبول نتایج ضعیف آنقدری برای یحیی گل محمدی سخت است که از زمین و زمان ایراد می گیرد.

قبل از بازی با استقلال تاجیکستان چمن خوب بود، بعد از بازی چمن کیفیت نداشت؟ پرسپولیس مهره ای جذب نکرده است؟ محمدحسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، شهاب زاهدی، نبیل باهویی بازیکنانی هستند که پرسپولیس جذب کرد. به عبارت بهتر پرسپولیس به جز خط دروازه که آنجا هم هیولایی مثل بیرانوند حضور دارد، در تمام پست ها تقویق شد و اینکه یحیی گل محمدی می گوید بازیکنان مورد نیاز را جذب نکردیم در نوع خود جالب است.

یحیی گل محمدی باید سعی کند تیم خود را از حواشی دور نگه دارد و بیشتر روی مسائل فنی تمرکز کند. دامن زدن به موضوعات بی اهمیت و بهانه آوردن، اصلا در شان یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران نیست. یحیی باید تلاش کند بار دیگر به روزهای اوج خود با پرسپولیس بازگردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها