|

امید اول پرسپولیسی ها در بازی با استقلال تاجیکستان

در شرایطی که سرماخوردگی پرسپولیسی ها حسابی کادرفنی را نگران کرده، احتمال بازگشت ترابی به ترکیب اصلی، خبر خوبی برای هواداران و گل‌محمدی است.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ قهرمانان آسیا برای مهدی ترابی بسیار بد شروع شد. دیداری که ترابی نقشه‌های زیادی برای حمله به دروازه یاران رونالدو کشیده بود با مصدومیت در همان دقایق ابتدایی برای او به پایان رسید و او تا پایان مرحله رفت نتوانست به شرایط آرمانی برسد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ ترابی با حضور یک نیمه‌ای مقابل استقلال تاجیکستان حضورش برای بازی‌های بعدی در ترکیب پرسپولیس را اعلام کرد. با توجه به این اتفاق احتمالا ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال با تغییراتی مواجه خواهد شد و یحیی گل‌محمدی با توجه به حضور ستاره تیمش ترکیب خود را طرح‌ریزی خواهد کرد. مهدی ترابی از ورزشگاه تاجیکستان خاطرات خوبی دارد و یحیی امیدوار است با تکرار این خاطرات بعد از دو تساوی، یک برد شیرین را به دست بیاورد.مهدی ترابی در دیدار قبلی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه تک گل بازی و پیروزی بخش تیمش در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان را زده بود.شوت غافلگیرکننده مهدی ترابی یک‌راست پرسپولیس را به مرحله بعدی برد. شماره ۹ پرسپولیس حالا دوباره در این استادیوم حضور پیدا کرده و بدون شک خاطرات آن بازی برایش مرور شده و به دنبال یک گل زیبای دیگر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی