|

چرا بازی سپاهان در آسیا به ورزشگاه آزادی منتقل شد؟

سیستم VAR باعث شد دیدار امروز سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

انتقال بازی های سپاهان به ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان آسیا بعد از محرومیت زردپوشان، انتقاد خیلی از اهالی فوتبال را در پی داشت و از این گذشته در یکی از عجیب ترین اتفاق های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا، امروز به فاصله چند ساعت نساجی از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی از نوبهار میزبانی می کند و سپاهان هم از ساعت 21:30 پذیرای آلمالیق ازبکستان است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در این بین سوالی که به وجود می آید این است چرا ورزشگاه فولاد آرنا، امام رضای مشهد یا حتی یادگار امام تبریز میزبان بازی سپاهان نشده است؟

گویا کنفدراسیون فوتبال آسیا در وهله اول قصد داشته سپاهان را به نوعی تنبیه کند ولی مساله مهم تر مربوط به VAR است. لزوم میزبانی از بازی های لیگ قهرمانان آسیا وجود این تکنولوژی است که ورزشگاه های دیگر آن را ندارند و فقط دو ورزشگاه نقش جهان و آزادی به آن مجهز هستند.

حتی سپاهان اگر می خواست در یک ورزشگاه دیگر در تهران میزبان آلمالیق باشد و VAR را از ورزشگاه آزادی موقتا به آن ورزشگاه ببرد، باز هم این موضوع نشدنی بود چون این کار حداقل دو روز طول می کشد!

چون امکان نصب این سیستم در کوتاه مدت در ورزشگاه های دیگر نیست، سپاهان مجبور شد میزبانی اش را به ورزشگاه آزادی منتقل کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی