|

اسطوره ای که 3 بار به رئال مادرید نه گفت!

ونگر بار دیگر اعتراف کرد که سه بار موقعیت مربیگری رئال را داشته ولی هر بار آن ها را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

آرسن ونگر در سال 1996 هدایت آرسنال را بر عهده گرفت و 22 سال مربی قرمزهای لندن بود. او توپچی ها را به افتخارات زیادی رساند و البته چندین بار این شانس را داشت تا هدایت تیمی بزرگتر را برعهده بگیرد ولی ترجیح داد به تعهدش به آرسنال وفادار بماند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ ونگر که اکنون در فیفا پست اجرایی دارد، در مصاحبه با خبرگزاری EFE گفت که در جوانی هوادار رئال مادرید بود. ونگر گفت : «من همیشه رئال را دوست داشتم و با خواندن خبر موفقیت‌های اروپایی این تیم بزرگ شدم. به‌خاطر دی استفانو، پوشکاش، کوپا و سانتاماریا رئال را دوست داشتم ولی هرگز نشد که مربی این باشگاه بزرگ شوم. من سه بار شانس این را داشتم تا هدایت رئال را برعهده بگیرم ولی نه گفتم. یک بار نیز می‌توانستم مربی بارسا شوم ولی به خاطر آرسنال رد کردم.»

ونگر ادامه داد: «برنابئو ورزشگاه باشکوهی است که در مرکز شهر واقع شده است. بزرگترین ورزشگاه های مادرید در قلب شهر قرار دارند و این فوق‌العاده است. این رئال مادرید و سانتیاگو برنابئو است. فوتبال بخش مهمی از زندگی مردم اسپانیا و شهر مادرید است و با آن زندگی می‌کنند. واقعا فوق‌العاده.»

ونگر در پایان گفت: «ما درگیر پروژه ای برای ساخت استادیوم جدیدی بودیم که جایگزین هایبوری می‌شد (امارات) و نیاز به تامین مالی داشتیم. ما همه هزینه‌ها را خودمان پرداخت کردیم و از کسی کمکی دریافت نکردیم. ما هزینه آن را در زمین و با فروش بهترین بازیکنانمان و خریدهای ارزان پرداختیم. من به همین دلیل به رئال مادرید نرفتم چون می‌خواستم آن پروژه را به پایان برسانم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی