|

(عکس) آشوب در دیدار لیون و مارسی!

بازی حساس دو تیم لیون و مارسی به علت حمله به فابیو گروسو و مجروح شدن وی لغو شد.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار لیون و مارسی قرار بود شب گذشته در رقابت های لیگ فرانسه برگزار شود ولی حملات وحشیانه هواداران مارسی به اتوبوس لیون باعث لغو بازی شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از حیات؛ قرار بود طبق معمول نبرد ۲ تیم لیون و المپیک مارسی در چارچوب هفته جاری لیگ یک فرانسه جذاب و دیدنی شود اما حمله هواداران مارسی به اتوبوس لیون، جو شهر را به هم ریخت و کتک خوردن و زخمی شدن فابیو گروسو، سرمربی ایتالیایی لیون در نهایت منجر به لغو رقابت شد.

طبق اعلام رسانه‌های فرانسوی، سنگ‌زنی هواداران مارسی به شیشه اتوبوس لیون منجر به شکستن شیشه شد و در اعلام درگیری‌ها، یک نفر که هنوز شناسایی نشده با چوب به شدت گروسو را زخمی کرد. در پی این اقدام، تصمیم به لغو بازی گرفته شد. مارسی در ولودروم میزبان رقابت بزرگ هفته بود

هواداران مارسی به سنگ تمام شیشه های اتوبوس لیون را شکستند و یکی از هواداران با چوپ با گروسو سرمربی لیون ضربه زد که باعث شد تا این مربی سرشناس از ناحیه چشم به شدت مجروح شود.

طبق اعلام اتحادیه فوتبال فرانسه به زودی و در سریع‌ترین زمان راجع به این بازی تصمیم‌گیری می‌شود. گروسو به همراه نسل طلایی ایتالیا در سال 2006 قهرمان جام جهانی شده بود.

232802

232803

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی