|

کنایه تازه یحیی گل محمدی: باید کل قراردادم را می‌بخشیدم!

یحیی گل‌محمدی گفت: مهاجمان با کیفیتی که مدنظرش بوده را به دلیل مشکلات مالی و محدودیت‌ها نتوانسته جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

جذب مهاجم با کیفیت خارجی به دغدغه هرساله یحیی تبدیل شده و در ابن تابستان با توجه به جدایی چهار مهاجم، سرخ‌ها بیش از همیشه نیاز به خرید مهاجم تخصصی داشتند و شهاب زاهدی و بعد از گذشت چند هفته از تابستان، نبیل باهویی جذب شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، پرسپولیس در بازی ملوان در خط حمله ضعف داشت و با تعویض شهاب زاهدی در ابتدای نیمه دوم سرخ‌ها بیش از ۳۰ دقیقه بدون مهاجم تخصصی بازی کردند و حضور نبیل باهویی هم دردی از پرسپولیس دوا نکرد.

ماجرای پربحث کم کردن قراردادها توسط اعضای تیم استقلال به کنفرانس یحیی هم کشیده شد و او به کنایه گفت باید کل قراردادم را کم می‌کردم تا مهاجم خارجی جذب می‌شد!

او در پاسخ به اینکه آیا می‌شود یک بازیکن یا مربی چند میلیارد از قراردادش را کسر کند گفت: "نمی‌دانم چنین چیزی امکان دارد یا خیر."

گل‌محمدی همچنین در مورد دقایقی که بدون مهاجم تخصصی بازی کردند و مشکل گلزنی تیمش گفت: "وجود یک مهاجم با کیفیت برای هر تیمی به‌خصوص تیمی که در آسیا، لیگ و جام حذفی بازی می‌کند، نه یکی بلکه دوتا بازیکن با کیفیت باید وجود داشته باشد اما نمی‌دانم، این مشکلات مالی و محدودیت‌هایی که وجود داشت اجازه نداد با بازیکنانی که مدنظرمان بود قرارداد ببندیم و الان هم سخت شده کارمان ولی باید تلاش بیشتری می‌کردیم. باید کل قراردادم را کم می‌کردم تا این اتفاق می‌افتاد!"

حال باید دید پرسپولیس با این اسکواد چه عملکردی در ادامه این فصل پرفشار خواهد داشت. این اولین بازی بود که پرسپولیس به طور جدی از کم بودن تعداد مهاجمانش آسیب دید و امتیاز از دست داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها