|

ژاوی: حتی تساوی عادلانه نبود و باید رئال را می بردیم

باختیم چون دقت کافی نداشتیم. شاید کمی اغراق آمیز باشد، اما ما شایسته پیروزی بودیم. نتیجه عادلانه نیست.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در دیدار هفته 11 از لالیگا مقابل رئال مادرید در خانه 2-1 شکست خورد تا اولین شکست فصل آنها در لالیگا با یک کامبک همراه شود و آنها با اختلاف 4 امتیاز نسبت به رقیب صدرنشین خود، در رده سوم قرار بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ فکر می کنم حتی تساوی هم به خوبی آنچه درون زمین اتفاق افتاد را بازتاب نمی داد. فکر می کنم ما در حد کسب پیروزی بازی کردیم و شکست خوردیم – این نتیجه بدی است، هرچند که فکر می کنم خوب بازی کردیم. شکست ما ارتباطی به داوری ندارد. بازیکنان در رختکن راجع به ضربه پنالتی احتمالی صحبت می کردند. نمی دانم، من صحنه را ندیدم و مهم هم نیست. به خاطر آن شکست نخوردیم. باختیم چون دقت کافی نداشتیم. هدف ما قهرمانی در لیگ است و هنوز کار تمام نشده است. شاید کمی اغراق آمیز باشد، اما ما شایسته پیروزی بودیم. نتیجه عادلانه نیست. 

شاید در نیمه دوم خستگی روی کار ما تأثیر گذاشت. خوب شروع کردیم، فشار وارد کردیم، بازی تحت کنترل ما بود، موقعیت به دست می آوردیم،… بدشانسی بود. از نقطه نظر من، پیروزی آنها سزاوارانه نبود. بازی ما یک گام رو به جلو برداشت. تازه در هفته 11 لالیگا هستیم. باید صبور باشیم و به تلاش ادامه دهیم. تیم خوب بازی کرد. سال گذشته بعد از شکست در برنابئو ما 3 امتیاز عقب افتادیم. این بار 4 امتیاز عقب هستیم. 

حقیقت این است که رئال مادرید موقعیت های بسیار کمی خلق کرد. یک شوت از بیرون محوطه و یک توپ برگشتی روی ارسال. ما بدشانس بودیم. 65 دقیقه خوب بازی کردیم و یک گل پیش بودیم. 25 دقیقه آنها خوب بازی کردند و به 2 گل رسیدند. ما موثر نبودیم. به همین سادگی. ما برای گلزنی به 5 یا 6 موقعیت گل احتیاج داریم، در حالیکه رئال مادرید از دو موقعیت و نصف، به دو گل رسید. جود بلینگام

بلینگام بازیکن بزرگی است اما حقیقت این است که او در حال حاضر روی دور شانس است، توپ ها مقابل پای او می افتند، تغییر مسیر می دهند،… او الان خیلی اعتماد به نفس دارد چون همه چیز بر وفق مرادش پیش می رود. او مسلماً فوتبالیست فوق العاده ای است، و امروز تفاوت ها را رقم زد. روی گل دوم، او دیرتر به سمت محوطه حرکت کرد، و در مورد این نوع بازی قبلاً با بازیکنانم صحبت کرده بودم. این اشتباه ما در دفاع کردن بود. 

ما در مقابل دروازه موثر عمل نکردیم. دو بار توپ را به تیر دروازه زدیم و موقعیت های زیادی داشتیم که بازی را 2-0 کنیم که این کار را نکردیم. گاوی استثنایی بود و فوق العاده بازی کرد. او روح تیم است. امروز، او بیشتر نقشی محوری داشت که خیلی خوب هم کار کرد. او به ما جنگندگی لازم را می دهد. آیا توصیه ای برای وینیسیوس جونیور دارید؟

نه. من مربی او نیستم. لحظه خنده داری بین من و او بود. هیچ تنشی وجود نداشت. من وینیسیوس را تحسین می کنم و برای او احترام قائلم. به او گفتم که خطا نبود و نوازشش کردم.

فرمین بازیکن فوق العاده ای است که می تواند سال های سال برای بارسا بازی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی