|

توصیه ستاره سابق بارسلونا به ژاوی در مورد ال کلاسیکو

فابرگاس دوست دارد بارسلونا امروز با ترکیبی باتجربه و نه چندان جوان مقابل رئال صف‌آرایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا و رئال مادرید در شرایط تقریبا برابری به یکدیگر رسیده‌اند. هر دو تیم بازی اخیر خود را پیروز شده‌اند و اختلافشان در جدول لالیگا نیز تنها یک امتیاز است. رئال فعلا بالاتر از بارسلوناست و با یک تساوی نیز راضی به خانه برمی‌گردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛  وقتی از سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسا، در مورد بازی امروز سوال شد، او شانس بارسا را بیشتر دانست : «بارسا در فرم خوبی به ال‌کلاسیکو رسیده و من شرایط تیم را به اندازه کافی خوب می‌بینم. شانس برد؟ من به بارسا 60 درصد شانس پیروزی می‌دهم ولی ال‌کلاسیکو به خیلی مسائل بستگی دارد، بخصوص اینکه چطور بازی را شروع کنید. در مجموع من شرایط بارسا را اندکی بهتر می‌بینم.»

فابرگاس در مورد غایبان بارسا گفت : «فرانکی دی‌یونگ قبل از اینکه مصدوم شود، در بهترین فرم بود. چه از لحاظ دفاعی و چه در فاز حمله او برای بارسلونا یک نعمت است و افسوس که در بازی امروز نخواهد بود. او در یکی دو سال اخیر واقعا پیشرفت فوق العاده‌ای داشته است. پدری هم یک غایب مهم است. استعدادی که متاسفانه زیاد مصدوم می‌شود و این تا حدی جلوی پیشرفت او را گرفته است.»

فابرگاس توصیه‌ای هم برای ژاوی داشت : «من جای ژاوی باشم، ترکیبی متشکل از بازیکنان باتجربه‌تر را به زمین می‌فرستم. ال‌کلاسیکو بازی بسیار بزرگ و پرفشاری است و بهتر است از بازیکنانی باتجربه بین‌المللی بیشتر در این بازی استفاده شود. البته من به جوانان تیم ایمان دارم و مطمئنم پاسخ اعتماد ژاوی را خواهند داد. خودم پرورش یافته لاماسیا هستم و خوب می‌دانم بازیکنان این آکادمی می‌توانند فشارها را مدیریت کنند، با این حال استفاده از یک ترکیب جوان برابر رئال، کمی ریسکی است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی