|

علت تعویق بازی سپاهان مشخص شد

بازی‌های هفته ششم رقابت‌های لیگ درحالی هفته قبل برگزار شد که بازی دو تیم گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در این هفته برگزار نشد.

لینک کوتاه کپی شد

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در این خصوص اظهار داشت:‌ باشگاه سپاهان ۴ بازیکن ملی پوش داشت و ۲۶ مهر ماه به ایران بازگشت. با توجه به اینکه تیم سپاهان اصفهان در بازی با گل‌گهر میهمان بود و باید به سیرجان می‌رفت و از طرفی در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید در ازبکستان به مصاف حریف خود می‌رفت و طبق قوانین کنفدراسیون آسیا که باید تیم میهمان حداقل یک روز قبل از بازی به محل برگزاری رقابت برسد. عملا برگزاری بازی سپاهان و گل‌گهر در این هفته ممکن نبود پس با تصمیم‌گیری که انجام گرفت مقرر شد این بازی روز هشتم دی ماه برگزار شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ وی افزود: برخی می‌گویند بین تیم‌ها تفاوت قائل می‌شویم و توجه نمی‌کنند با توجه به حضور نساجی مازندران و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام‌جهانی و بازی با هنگ‌کنگ و ازبکستان، بازی این دو تیم نیز در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به تعویق افتاده است و قرار است این بازی همانند بازی سپاهان و گل‌گهر در تاریخ ۸ دی برگزار شود.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: از طرفی نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه‌ریزی نامتعارفی داشته است. بعد از فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که یک دوره مسابقات پر فشار و یک ماهه است و قطعا تیم‌های مدعی در این بازی حاضر هستند. ۳ روز بعد از این رقابت‌ها مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهد کرد و همین موضوع به طور حتم روی برنامه ریزی ما برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیز اثرگذار خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی