|

ستاره تیم ملی ایتالیا یورو 2024 را از دست داد

ساندرو تونالی به زودی با تایید مقامات ایتالیایی، به علت نقض قوانین شرطبندی، با 10 ماه محرومیت از حضور در میادین فوتبال روبرو خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

وکلای این بازیکن در حال مذاکره با دادستان و فدراسیون فوتبال ایتالیا بوده اند و توافق، به زودی به انجام خواهد رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ هرچند، این اتفاق به احتمال زیاد تا قبل از بازی امشب نیوکاسل مقابل بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان، رخ نخواهد داد. احتمال دارد این بازی در ورزشگاه سینت جیمز پارک، آخرین بازی تونالی برای نیوکاسل در این فصل باشد. به نظر می‌رسد که یوفا نمی‌خواهد این بازیکن در بازی امشب حضور داشته باشد اما با توجه به اینکه این موضوع تا به حال به شکل رسمی تایید نشده است، از انجام خواسته خود ناتوان بوده است.

نکته مهم برای تونالی، این است که او در طول دوران محرومیتش، اجازه خواهد داشت تا با نیوکاسل به تمرین بپردازد اما تا ماه آگوست سال آینده از حضور در میادین رسمی فوتبال محروم خواهد بود. او همچنین بر اساس این محرومیت، از حضور در هفته‌های ابتدایی لیگ جزیره و همچنین رقابت‌های یورو 2024، محروم خواهد بود.

نیوکاسل هنوز به اخبار منتشر شده از ایتالیا، که حاکی از وجود بندی در قرارداد این بازیکن 23 ساله است که نیوکاسل را از پرداخت دستمزد به او در طول دوران محرومیت، معاف می‌کند، واکنشی نشان نداده است و باید دید که شبهه‌های موجود در این زمینه، پس از اعلام شدن رسمی نتایج تحقیقات و رای دادگاه، چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی