|

وقتی چهره و استایل مجری زیبای ایتالیایی طرفداران اینترمیلان رو هوادار آث میلان میکنه!

مجری زیبای ایتالیایی

جوزی ملونی مجری فوتبالی ایتالیایی می بادش که با ظاهر جذاب خود هواداران تیم مقابل رو هم طرفدار تیم خود کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب یکسری از تیم ها هستند که در جهان علاقمندان و طرفداران زیادی دارند. مثلا تیم های باشگاهی ایتالیا همیشه مورد توجه فوتبال دوستان سراسر دنیا بودن و براشون دوست داشتنی هستند و مرزهای محبوبیتشون فراتر از این کشور رفته است که خب جالبه! تو ایتالیا طرفداری از یک تیم فوتبال مِن جمله دغدغه های جدی اونهایی هستش که فوتبال رو دوست دارند و گاهی تعصبات بیش از اندازه اونها، واکنش های شدیدی رو هم به دنبال داره که خب با این حال فکر می کنین چه عاملی میتونه باعث بشه که طرفداران متعصب یک باشگاه محبوب مثل اینترمیلان به عوض کردن تیم محبوبشون با تیم رقیب در یک شهر فکر کنن؟ درسته، از عجایبه!

در کمال تعجب و ناباوری جوزی ملونی، مجری دختر ایتالیایی که 24 سال سن داره، با زیبایی اش پای تعصبات طرفداران اینتر رو سست کرده! در ادامه ابتدا بینیم تصویری از این مجری فوتبال اعجوبه.

مجری زیبای ایتالیایی

جوزی ملونی، مجری ورزشی ایتالیایی با سن و سال نه چندان زیادش، به لطف ظاهر خیره کننده ای که داره، طرفدارای اینتر رو به هوادارای آث میلان تبدیل میکنه! جوزی به عنوان مجری تو برنامه ورزشی تلویزیونی ایتالیایی La Domenica Sportiva کار کرده .

خانوم خانوما همچنین مجری برنامه Milan Talk (برنامه ای که به بررسی ثروت تیم های مردان و زنان آث میلان اختصاص داره) نیز بوده است که خب نشون میده مجری کار بلد و کار درستی هم هست.

مجرزی زیبای ایتالیایی

جوزی ملونی این مجری خوش چهره ایتالیایی با فعالیت پشت هم و البته به اشتراک گذاری تعداد زیادی تصویر از خود برای 307 هزار دنبال کننده ای که در فحه اینستاگرامش دارد، توجه بسیاری از فالوور های خود را جلب نموده است.

مجری زیبای ایتالیایی

این دختر زیباروی 24 ساله، خب تولید محتوایی اروپایی دارد و تصاویر مختلفی با لباس شنا، تفریحات تابستونه و بعضی وقت ها هم با پوشش یک مجری رو به اشتراک میذاره که مورد توجه بسیاری قرار می گیره!

مجری زیبای ایتالیایی

در اوایل همین امسال بود که هوادار بزرگ میلان از میزبانی و مجری گری جوزی ملونی در جشن ۲۰ سالگی بنیاد میلان لذت بردند. اما واقعا عجیبه که محبوبیت خانوم خانوما از باشگاه هم فررتر رفته و حالا حتی هواداران تیم های مقابل هم جذب این دختر ایتالیایی شده اند و دنبال کننده او هستند!

مجری زیبای ایتالیایی

مثلا یکی از طرفداران یوونتوس در کامنتی در اینستاگرام جوزی ملونی نوشت: "اگر از یووه حمایت میکردی، عالی بودی."

و اما دیگری نوشت: "تو باعث میشی درمورد طرفدار اینتر بودن تجدید نظر کنم."

جوزی به عنوان بازیگر هم فعالیت داشته و در سال ۲۰۲۲ در فیلم Corro da te بازی کرده است که خب احتمالا اگه بازیگری رو هم ادامه بده تبدیل به یکی از هنرپیشه های مشهور و پرطرفدار و البته قدر بشه.

مجری زیبای ایتالیایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی