|

شایعه درگیری مدافع پرسپولیس با گل‌محمدی صحت دارد؟!

سرپرست تیم پرسپولیس شایعه مطرح‌شده درباره درگیری مدافع و سرمربی این تیم را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از توقف پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر بود که برخی رسانه‌ها به یک شایعه عجیب درباره مرتضی پورعلی‌گنجی اشاره کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ بر اساس این شایعه، دلیل تعویض این بازیکن در بین دو نیمه، درگیری لفظی او یا یحیی گل‌محمدی بوده و کار به جایی رسیده که این مدافع، قطعا در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا خواهد شد.

از طرف دیگر وقتی باشگاه پرسپولیس عکس های تمرین روز گذشته این تیم را بدون حضور مرتضی پورعلی‌گنجی منتشر کرد. این شایعه جدید به گوش رسید دلیل غیبت این بازیکن در تمرین پرسپولیس اختلاف با سرمربی تیمش بوده و نه مصدومیت!

در چنین شرایطی، افشین پیروانی در گفت و گویی که با یک سایت خبری داشته، شدیدا شایعه درگیری بین پورعلی‌گنجی و گل‌محمدی را تکذیب کرده و با این مقدمه سراغ بحث اصلی رفته است:" در همه این سال ها خدا را شکر هیچ وقت در رختکن و در تمرینات بین بازیکنان و کادرفنی هیچ مشکلی پیش نیامده است و همه اعضای تیم به خوبی از قوانین و اصول انضباطی حاکم بر تیم خبر دارند و می دانند که چه رفتاری باید انجام دهند."

از دید پیروانی هیچ اختلافی بین پورعلی‌گنجی و گل‌محمدی نیست:" مرتضی از بازیکنان ملی‌پوش و با اخلاق ماست و هیچ وقت مقابل سرمربی قرار نمی‌گیرد که بخواهد چنین کاری کند. او در جریان بازی در نیمه اول دچار مصدومیت جزیی شد و به صلاحدید کادرفنی برای نیمه دوم تعویض شد. قویا هر گونه درگیری را تکذیب می‌کنم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها