|

پرسپولیس بازی شش امتیازی را می برد؟

پرسپولیس بعد از یک بازی بد برابر النصر و یک برد عالی مقابل الدحیل، سومین بازی خود در آسیا را در تهران برابر استقلال تاجیکستان برگزار می کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس با استانداردی که برابر تیم الدحیل از خودش ارائه داد می تواند حتی مدعی اول شدن در گروه باشد هر چند همین صعود هم از این گروه کار سختی محسوب می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس در صورت برد برابر استقلال تاجیکستان در بازیهای رفت و برگشت و برد برابر الدحیل در تهران که اتفاقی کاملا محتمل است به دور دوم مسابقات صعود خواهد کرد و اگر بتواند علاوه بر کسب نتایج مورد اشاره برابر تیم النصر در عربستان هم برنده باشد امکان دارد به عنوان تیم اول مسابقات راهی دور دوم مسابقات شود ضمن این که گرفتن امتیاز از النصر از سوی الدحیل غیر ممکن نیست و در این صورت پرسپولیس می تواند برابر تیمی که در روز اول مسابقات برابرش تا آن حد ناتوان بود، بالاتر قرار گرفته و به دور دوم صعود کند.

پرسپولیس 2 سال قبل در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم استقلال تاجیکستان که وحدت هنانوف و منوچهر صفروف را داشت در دوشنبه 1-0 برنده شد و گل تیم فوتبال پرسپولیس را در آن بازی مهدی ترابی روی یک ضربه بسیار زیبای از راه دور به ثمر رساند.

پرسپولیس دومین بازی خود را برابر تیمی از تاجیکستان را در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد کرد، بازی امشب آغاز یک مسابقه شش امتیازی است چرا که پرسپولیس از تیم تاجیک قطعا نیاز به 6 امتیاز دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها