|

سردار آزمون جام ملت ها را از دست می دهد؟

پس از درخشش مقابل مونتسا و در بدترین زمان ممکن، سردار آزمون یک بار دیگر دچار مصدومیت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

این نمی‌تواند خبر خوبی برای مورینیو باشد. سردار آزمون که روز گذشته در دیدار برابر مونتسا و طی زمان حضورش در زمین مسابقه عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد، دچار آسیب‌دیدگی شده و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ممکن است تا فیفا دی نوامبر باز هم در دسترس نباشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از این تیتر؛ سردار شب گذشته و در دقیقه ۶۳ جانشین آندره‌آ بلوتی شد. ضربه تماشایی او با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد، او یک پاس طلایی نیز به لوکاکو داد و تک گل سه امتیازی جالوروسی در دقیقه ۹۰، حاصل ریباند شوت آزمون بود که تمام این‌ها باعث شد هواداران از عملکرد او رضایت داشته باشند.

با این حال، آسیب‌دیدگی بدموقع سردار باعث شده تا او احتمالا مدت زمانی طولانی را از میادین به دور باشد. البته او امروز آزمایش‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد و امیدوار است که تشخیص اولیه پزشکان اشتباه باشد.

آن‌گونه که روزنامه کوریره دلا اسپورت نوشته، سردار در بازی روز گذشته با مصدومیت ساق پا روبرو شده ولی ترجیح داده در زمین مسابقه بماند. حالا ممکن است این آسیب‌دیدگی سبب شود تا او پس از فیفا دی نوامبر در دسترس مورینیو قرار بگیرد.

در گزارش کوریره آمده است:

واقعاً الآن دیگر زمان رخ دادن این اتفاق نبود. سردار آزمون دوباره آسیب می‌بیند، درست زمانی که مهاجم ایرانی در حال بازگشت به فرم خوبی بود و نشان می‌داد که می‌تواند برای رم بسیار مفید باشد.

همه چیز در دقایق پایانی دیوانه‌وار بازی مقابل مونتسا اتفاق می‌افتد: مهاجم مرکزی که توسط مورینیو نیم ساعت مانده به پایان بازی به جای بلوتی می‌آید، مصمم وارد زمین می‌شود تا به تیم کمک کند مقاومت تیم بریانزا را بشکند. او تقریباً موفق به گلزنی می‌شود: با استفاده از توپی که از لوکاکو در محوطه جریمه رسید، ایرانی به قصد گلزنی با پای راست ضربه می‌زند، ولی شوت او به بخش داخلی تیرک سمت چپ دی گرگوریو (گلر مونتسا) برخورد می‌کند.

سپس گل الشعراوی المپیکو را منفجر کرد و بین شادی دیوانه کننده برای کسب سه امتیاز و جو متشنج شده در پایان مسابقه (اخراج مورینیو و اشک‌های فرعون) کمتر کسی متوجه می‌شود که آزمون دوباره از ناحیه ساق پا احساس درد کرده است. نه به اندازه مصدومیتی که ماه‌ها پیش، در دوران حضورش در بایرلورکوزن، او را متوقف کرده بود و باعث شده بود که با بدنی کبود و مصدوم به تریگوریا (زمین تمرین رم) برسد.

این بار پای دیگر او مصدوم است، اما نگرانی‌ها همان است. چون مهاجم، زمین مسابقه را لنگان ترک کرد: ترس از آسیب دیدگی عضله بسیار ظریف برای این بازیکن فوتبال وجود دارد. اگر این تشخیص تایید شود، مورینیو فقط بعد از تعطیلات نوامبر دوباره آزمون را در اختیار خواهد داشت.

این بدان معناست که مهاجم دیگری به جز دیبالا برای این استفاده چرخشی از بازیکنان در بین مسابقات در دسترس نیست. مصدومیت آزمون، یک خبر بد برای رم و برای خود بازیکن است که تازه شروع کرده بود تا نشان دهد چه توانایی‌های زیادی دارد.

گزارش کوریره در اینجا به پایان می‌رسد، ولی چنانچه مصدومیت آزمون توسط کادرپزشکی رم تأیید شود، او دو دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان و هنگ‌کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را از دست می‌دهد که این نمی‌تواند خبر خوبی برای تیم ملی و امیر قلعه‌نویی باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی