|

واکنش باشگاه سپاهان به خبر جدایی مورایس

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان در مورد تمایل مورایس برای بازگشت به پرتغال توضحاتی داد

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته جمله‌ای از ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان منتشر شد که نگرانی هواداران این تیم و البته کنجکاوی رسانه‌ها را برانگیخت. جمله مورایس این بود: «با نگاهی به دانش و تجربه‌ای که دارم، فکر می‌کنم زمانش فرا رسیده است که بتوانم هدایت یکی از تیم‌های پرتغالی را که در نهایت جاه‌طلبی برای رشد و ثبات باشد، بر عهده بگیرم. من این را به عنوان یک هدف در نظر دارم و می‌خواهم صادقانه اعتراف کنم دوست دارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.» 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ انتشار گسترده این نقل قول در فضای مجازی باعث شد این تصور به وجود بیاید که مورایس همین امروز یا فردا رفتنی است و چمدان‌هایش هم برای ترک ایران بسته است. اما واقعیت چیز دیگری است.

مورایس مصاحبه‌ نسبتا مفصلی با سایت پرتغالی noticiasaominut انجام داده است که در پایان آن خبرنگار از مورایس پرسیده است: «پس از حضور در ۱۵ کشور و سه قاره، آیا در حال حاضر به بازگشت به پرتغال فکر می‌کنید؟»

مورایس هم در جواب به سوال آخر آن جملات را به زبان آورده است. در واقع منظور مورایس این نبوده است که قصد دارد همین فردا از سپاهان برود. بلکه منظورش این بوده است که فکر می‌کند الان توانایی مربیگری در پرتغال دارد!

اما از کل مصاحبه مورایس همان یک جمله به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد و سوءتفاهم‌هایی به وجود آورد. در حالی که در همان مصاحبه مورایس از امیدش برای نتیجه گیری خوب سپاهان در آسیا هم حرف زده بود.

سرمربی پرتغالی گفته بود: «در این گروه واقعاً رقابت جالبی خواهد بود. حقیقت این است که الاتحاد باکیفیت‌ترین تیم است. سپاهان یازده بازیکن با کیفیت دارد و مطمئن‌ایم که نتیجه خوبی خواهیم گرفت.»

مرور کامل مصاحبه مورایس این حس را به خواننده می‌دهد که او تا پایان فصل در اصفهان خواهد ماند. چون تا آخر همین فصل با سپاهان قرارداد دارد. اما اگر در پایان قراردادش، پیشنهاد خوبی از پرتغال دریافت کند از این تیم می‌رود.

در این بین مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان سعی کرد در توییتی همین مساله را توضیح بدهد. او البته در توئیتش به تیم‌های رقیب و هواداران‌شان هم کنایه زده است.

سعیدی در این توییت نوشته است: «ژوزه مورایس با سپاهان قرارداد دارد. با قدرت مشغول هدایت و راهبری تیم است و هیچ حرف و حدیثی درباره قطع همکاری نیست. این که یک عده با تقطیع و تحریف قصد دارند سپاهان را وارد حاشیه‌های موجود در تیم‌های دیگر کنند نشان از آن دارد که خیلی‌ها از روند رو به رشد این تیم بزرگ نگران و ناراحتند..»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها