|

مهدی تاج عذرخواهی کرد!

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک از ساعت 10:20 امروز برگزار شد

لینک کوتاه کپی شد

بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم بانوان با برگردن انداختن چفیه همراه با پرچم کشورمان به شهدای غزه ادای احترام کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شاگردان مریم آزمون در این مرحله با استرالیا، چین تایپه و فیلیپین همگروه هستند. مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه اعلام کرد قول می‌دهیم مانند همیشه باعث سرافرازی ایران اسلامی باشیم و در این میدان بزرگ به یک جنگ نابرابر می‌رویم، سربلند باشیم.

مهدی تاج دیگر سخنران این مراسم بود. او در ابتدا عنوان کرد:

از هیات رییسه فدراسیون متشکرم که زحمات زیادی کشیده‌ است. بانوان ما همین که انتخاب شده‌اند و از مرحله اول به مرحله دوم و راهی استرالیا هستند، ارزشمند است. نگاه وزیر هم این بوده که صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در استرالیا گرفته شود، چون خود میزبان تیم چهارم دنیاست، از تیم ملی زنان حمایت کنیم.

وی افزود:

وظیفه خود می‌دانیم با هر نتیجه‌ای از این‌ تیم حمایت کنیم. همه می‌دانند این تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا نتایج خوبی بگیرد. با وجود شرایط مالی خاصی که هست، بهترین تلاش خود را کرده‌اید. همین که بیگانه با شرایط مملکت و دنیا نیستید و پرچم فلسطین را بر گردن انداخته‌اید، ارزش دارد.

رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

ظلمی در منطقه ما جاری و ساری است که عکس‌العمل نشان داده‌اید و مسئولیت را متوجه خود کرده‌اید. هیات رئیسه فدراسیون صرف نظر از نتیجه تیم امید که جای عذرخواهی، تذکر و تدبیر دارد، موفق بوده. تیم امید شرایطی دارد که باید گفت. همه بسنده کرده‌اند به این تیم و کسی به تیم بانوان، ۱۴ ساله‌ها در کافا و فوتسال و تیم‌های پایه صحبت نمی‌کند. کشورهای کافا امکانات خوبی دارند ولی ما قهرمان می‌شویم. به تیم زنان اهمیت می‌دهیم و اولویت ماست. درمورد تیم امید هم باید در آینده تحلیلی باشد و نقطه ضعف فدراسیون را برطرف کنیم. 

تاج افزود:

باید در سامانه مدیریتی‌اش یک کاسه باشیم؛ یا کمیته و یا فدراسیون. نه این که تیم از کمیته المپیک بیرون بیاید ولی باید فکری کنیم. مهم‌ترین مسئله برای ما این است که در فیفادی و برنامه AFC بازی تیم امید گنجانده شود. الان اگر باشگاهی متمایل باشد می‌تواند بازیکن بدهد. آنچه را توانسته‌ایم ببریم در مسابقات شرکت کرده‌اند و نه تمام توان تیم زیر ۲۳ سال. این‌ها موانعی هستند که کم هم نیست و باید رفع شود تا تیم امید کشور را به تورنمنت‌ها اعزام کنیم. قهرمانی تیم ملی در تورنمنت اردن را هم تبریک می‌گویم که نتایج درخشانی هم گرفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی