|

آینده تراشتگن زیر و رو می شود؟

اگر نویر به تیم ملی آلمان دعوت نشود، تراشتگن دوران فوتبال جدیدی را شروع می کند.

لینک کوتاه کپی شد

آینده مارک آندره تراشتگن تا حد زیادی به وضعیت بازگشت مانوئل نویر به تیم ملی آلمان مشروط شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دروازه بان بارسا هرگز این را پنهان نکرده که هدف او این است که دروازه بان اصلی آلمان باشد و سال ها بازیکن تعویضی بودن، باعث ناامیدی او شده است. به همین دلیل است که تراشتگن اکنون لحظه ای کلیدی را در دوران حرفه ای خود تجربه می کند.

آسیب دیدگی نویر که در حین اسکی دچار شکستگی استخوان درشت نی شد، به تراشتگن اجازه داد تا در تیم ملی خود را به عنوان بازیکن اصلی معرفی کند. بیش از هشت ماه از مصدومیت نویر می گذرد و اوضاع در تیم ملی تغییر زیادی کرده است. برای شروع، مربی جدید آمده و ناگلزمان تیم آلمان را احیا کرده است.

یکی دیگر از تغییرات، کاپیتان شدن ایلکای گوندوگان است، موقعیتی که مستقیماً بر نویر تأثیر می گذارد که پس از خداحافظی فیلیپ لام، بازوبند کاپیتانی مانشافت را تحویل گرفت. اما ناگلزمان قبلاً روشن کرده است که این یک تصمیم طولانی مدت است: کاپیتان او گوندوگان خواهد بود.

تصمیمی که به نقل از بیلد، آینده نویر در تیم ملی را به خطر می اندازد. نکته دیگر اینکه روزنامه آلمانی به تنش های بین مربی و دروازه بان در زمان حضور ناگلزمان در بایرن اشاره کرده است. بیلد نوشته که آیا اصلا نویر به تیم ملی بازمی‌گردد؟

 مورد مشابه: در جام جهانی 2006 آلمان، الیور کان روی نیمکت نشست و لمان گلر اول شد. آیا تاریخ فوتبال تکرار می شود؟

نویر در بایرن می تواند خودش تصمیم بگیرد، چه زمانی دوباره در دروازه قرار گیرد، ولی با آلمان اوضاع به گونه ای دیگر است. او باید ناگلزمان را با عملکرد عالی در بایرن متقاعد کند. بدون شک اگر نویر از تیم ملی جدا شود، یک قبل و بعد در دوران حرفه ای تراشتگن ثبت خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی