|

هوادار متمول پرسپولیس یحیی گل محمدی را به دبی فرستاد؟!

قهر و آشتی چند روزه گل محمدی با پرسپولیس سر انجام خوشی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی موفق سرخ پوشان که بعد از اختلافات مالی و به زعم خود معنوی پیش آمده با مدیران پرسپولیس اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد خود یا این باشگاه کرده بود، بلافاصله پس از سفر کوتاهی که به دبی داشت بر سر تمرینات تیم حاضر شده و بدین ترتیب می توان مشکلات فیمابین طرفین را پایان یافته دانست!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شنیده ها حکایت از آن دارد که گل محمدی در آن سوی آب های خلیج همیشه فارس به دیدار هوادار متمول پرسپولیس شتافته و هم او بوده است که سرمربی قرمز ها را مجاب به برگشتن و ادامه همکاری با تیم خود کرده است. 

این هوادار بندر لنگه ای که سال هاست در کشور امارات اقامت دارد قبلا هم در حل مشکلات مالی به وجود آمده برای پرسپولیس نقش آفرین بوده و کمک های مالی بی حساب و کتاب و ثبت نشده ای به اعضای این تیم داشته  که هیچ گاه رسانه ای هم نشده است. اما علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس چندی پیش با حضور در برنامه فوتبال برتر پرده از حمایت های اساسی این فرد برداشته و صریحا از  او به عنوان نفر اول مدیریتی این باشگاه یاد کرد! موضوعی که واکنش باشگاه پرسپولیس را به همراه داشته و  خبر از احضار این ملی پوش به کمیته انضباطی باشگاه و احتمال جریمه نقدی به میان آمد که البته خیلی زود تکذیب شد!

بیرانوند در آن برنامه گفته بود هر کس به پرسپولیس می آید به خاطر این شخص است نه مدیرعامل و سایر مدیران! طرح این ادعا که فردی خارج از ایران همیشه در نقش منجی ظاهر شده و  پرداخت میالغ چند ده میلیاردی مورد اختلاف را تقبل می کند کمی دور از منطق و به دور از حرفه ای گری بود اما بعد از اتفاقات رخ داده برای یحیی گل محمدی و فرجام نیک این دعوا، منقدان ادعا می کنند می توان حق را به بیرانوند داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها