|

کشف جواد نکونام تاریخ ساز می شود؟

مدافع جوان ساله اهوازی فصل پیش فولاد، شانس بالایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جوان قاره کهن را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

نامزدهای بهترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۲2 اعلام شد و در بخش بهترین بازیکن جوان سال آسیا نیز نام مدافع آینده‌دار السد دیده می‌شود. محمدامین حزباوی که پس از درخشش در فولاد راهی لیگ ستارگان قطر شد، باید با کوریو ماتسوکی از ژاپن و لی سونگ وون از کره جنوبی رقابت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ حزباوی پس از این‌که توانست اعتماد جواد نکونام را در لیگ به دست بیاورد، در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار مقابل الفیصلی و الهلال درخشید و همان درخشش، باعث انتقال او به یکی از بهترین تیم‌های آسیایی شد. السد با پرداخت تقریباً ۱.۵ میلیون دلار او را از فولاد خرید و به جمع بازیکنانش اضافه کرد. حزباوی برای کسب این عنوان دو رقیب از شرق آسیا دارد.

کوریو ماتسوکی ۲۰ ساله که در تیم اف‌سی توکیو عضویت دارد و در ۲۷ دیداری که در ۲۰۲۲ برای تیمش به میدان رفته بود یک گل زد و سه پاس گل داده بود. او یکی از عوامل موفقیت تیم زیر ۲۳ سال ژاپن در جام ملت‌های آسیا بود و در دیدار رده‌بندی مقابل استرالیا پاس گل داد تا مقام سوم به سامورایی‌ها برسد.

لی سئونگ وون ۲۰ ساله در تیم نه چندان مطرح گانگوون کره‌جنوبی عضویت دارد و البته بازیکن اصلی تیمش نیست. اوج درخشش او در سال اخیر در جام جهانی زیر ۲۰ بود که توانست در این مسابقات ۳ گل و چهار پاس گل بدهد که البته کره‌جنوبی در پایان به مقام چهارم رسید.

حزباوی البته تنها بازیکن این جمع است سابقه در بازی ملی با تیم بزرگسالان دارد و در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده این فصل نیز در آن حاضر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی