|

اشتباه بزرگی که یاسین سلمانی انجام داد

در روزهایی که همه مشغول تمرین و بدنسازی برای ورود به یک فصل فشرده و طولانی بودند، یاسین سلمانی هنوز تیمش را مشخص نکرده بود

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت یاسین سلمانی که در آخرین بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر رخ داده بود، پارگی رباط صلیبی اعلام شد تا خرید جدید پرسپولیسی‌ها عملا ادامه فصل ۰۳-۱۴۰۲ را از دست بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ این یکی از تلخ‌ترین اتفاقاتی بود که می‌توانست برای پرسپولیسی‌ها رخ بدهد. سرخپوشان که چند هفته‌ای است مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک را هم به‌خاطر مصدومیت در اختیار ندارند، حالا باید با غیبت یاسین کنار بیایند که اتفاقا شروع خوبی در لباس پرسپولیس داشت و خیلی سریع جایش را در ترکیب این تیم باز کرده بود. سلمانی در لیگ و آسیا برای پرسپولیس بازی کرد و همزمان به عنوان کاپیتان تیم ملی امید مشغول بازی برای تیم رضا عنایتی هم بود. همین بازی‌های متعدد در تورنمنت‌های مختلف و البته سفرهای طولانی که یاسین بین ازبکستان و چین و قطر و... داشت قطعا روی مصدومیت او تاثیرگذار بوده است. اما دلیل دیگری که شاید از چشم خیلی‌ها پنهان مانده بود غیبت سلمانی در تمرینات پیش‌فصل بوده است. در روزهایی که باشگاه‌های مختلف مشغول تمرین و بدنسازی برای ورود به یک فصل فشرده و طولانی بودند، یاسین سلمانی هنوز تیمش را مشخص نکرده بود و به همین خاطر در تمرینات بدنسازی حضور نداشت. یاسین که پرسپولیس و استقلال همزمان به دنبالش بودند به بهانه پیدا کردن یک مشتری خارجی دائما در سفر بود و ۱۱روز بعد از آغاز فصل با پرسپولیس قرارداد بست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی