|

خبر خوب برای پرسپولیسی ها؛ یحیی فردا در تهران و یکشنبه در جلسه

یحیی فردا از سفر دوبی به تهران برمی‌گردد. قرار است او به باشگاه برود تا در جلسه هیات مدیره شرکت کند.

لینک کوتاه کپی شد

در چند روز اخیر همه خبرها برای هواداران پرسپولیس نگران کننده بوده است اما خبر بازگشت یحیی به تهران در روز شنبه آنها را امیدوار می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، ماجرای یحیی گل‌محمدی و رپرسپولیس همچنان سوژه اول فوتبال ایران است. این تنها هواداران پرسپولیس نیستند که پیگیر این ماجرا و سرنوشت آن نیستند. تقریبا همه اهالی فوتبال کنجکاو هستند بدانند این داستان چطور تمام می‌شود. 

بعد از دو روز غیبت یحیی در تمرینات، مشخص شد که این مربی از مدیران باشگاه دلخور است. او به تمرینات نرفت تا جلوی اتفاقات بعدی مثل اعتصاب بازیکنان را بگیرد. اما موفق نشد و بازیکنان پرسپولیس تمرین دیروز را لغو کردند. 

شب گذشته هم اخبار و تصاویر حضور یحیی در دوبی منتشر شد. چیزی که شایعات بیشتری را به دنبال داشت و هواداران پرسپولیس را نگران‌تر کرد. آنها فکر می‌کنند شاید گل‌محمدی پیشنهاد خارجی و عربی دارد و به همین دلیل به دوبی رفته است. 

در میان این همه اخبار بد برای هواداران پرسپولیس حالا خبری رسیده که آنها را کمی امیدوار کرده است. یحیی فردا از سفر دوبی به تهران برمی‌گردد. قرار است او به باشگاه برود تا در جلسه هیات مدیره شرکت کند. بازگشت یحیی به تهران برای حضور در جلسه هیات مدیره در حالی اتفاق خواهد افتاد که دیروز شایعه شده بود او دیگر به پرسپولیس برنخواهد گشت و جدایی‌‌اش از این تیم قطعی است. 

حالا پرسپولیسی‌ها امیدوارند در این جلسه مشکلات بین یحیی و باشگاه حل شود و پرسپولیس زودتر به شرایط عادی برگردد. اما مشخص نیست چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. چون وضعیت در دو سه روز گذشته نه تنها بهتر نشده بلکه به سمت بدتر شدن هم پیش رفته است. 

بازیکنان پرسپولیس که دیروز تمرین را لغو کرده بودند امروز به محل تمرین رفتند تا ببینند چه پیش می‌آید. جالب این که رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس به همراه اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم به محل تمرین رفتند تا با بازیکنان صحبت و آنها را از لغو دوباره تمرین منصرف کنند. 

اما در اتفاقی عجیب، درویش به سرخپوشان اعلام کرد فعلاً خبری از پرداخت پول نیست و بازیکنان هم ضمن گلایه گفتند که به اعتصاب ادامه خواهند داد. مشخص نیست فردا یحیی به تمرینات برمی‌گردد یا پس از جلسه با هیات مدیره در این باره تصمیم خواهد گرفت. 

با این اتفاقات هواداران به شدت نگران وضعیت پرسپولیس هستند. فعلا که لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل است اما آخر هفته آینده پرسپولیس باید با پیکان بازی کند و چند روز بعد هم با استقلال تاجیکستان مواجه شود. اما این اتفاقات می‌تواند روی میزان آمادگی بازیکنان و تیم تاثیر منفی خواهد گذاشت. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها