|

مشکل جدید پرسپولیس؛ گولسیانی!

گولسیانی به یک دغدغه جدید برای پرسپولیس تبدیل شده. بازیکنی که این فصل نیمکت‌نشین شد و حالا هم خطر کسر امتیاز، توافق جدید با او مشکل ساز شده.

لینک کوتاه کپی شد

فارغ از این که بحث کسر یک امتیاز از پرسپولیس اجرا شود یا نه این باشگاه با یک مشکل جدید دست به گریبان است. حالا مدیران پرسپولیس باید مذاکرات با گولسیانی را آغاز کنند تا بتوانند به توافقات جدیدی با این بازیکن گرجستانی دست پیدا کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ پرداخت کردن مالیات این بازیکن مساله‌ای است که در حال حاضر برای پرسپولیس دردسرساز شده است. مطرح شدن بحث این که خود این بازیکن بخواهد مالیاتش را پرداخت کند شاید دردسرهای جدیدی برای پرسپولیس ایجاد کند. گولسیانی این فصل در تیم هم شرایط خوبی ندارد. بازیکنی که با هدف فیکس بودن به پرسپولیس آمد با حضور کنعانی‌زادگان حالا به یک آلترناتیو روی نیمکت و یک تعویض دقایق آخری تبدیل شده است.

 این شرایط اصلا برای بازیکنی که همیشه در لیگ برتر در میان بازیکنان اصلی تیم‌هایش قرارداشته ایده‌آل نیست. شاید همین مساله دلیلی باشد که مطرح شدن توافقات جدید با او را به کار سخت‌تری هم تبدیل کند. البته وکیل باشگاه پرسپولیس امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرده که بحث مطرح شدن مالیات توسط باشگاه دروغ بوده و صحت ندارد.

 در صورتی که ادعای وکیل پرسپولیس درست باشد خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند اما اگردرست نباشد شاید توافقات جدید به مشکل جدیدی برای درویش و باشگاه پرسپولیس تبدیل شود.

نکته قابل توجه درباره گولسیانی اینکه طبق ادعای ایسنا، مالیات او تنها دلیل حکم کمیته انضباطی علیه پرسپولیس نبوده و در قرارداد گولسیانی بندی وجود داشت که بر طبق آن پرسپولیس پذیرفته هزینه منزل و خودروی این بازیکن را بپردازد اما در این بند عدد دقیقی ذکر نشده و همین موضوع هم از نظر کمیته انضباطی تخلف قلمداد شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها