|

(عکس) استوری خاص رامین رضاییان برای یاسین سلمانی

رامین رضاییان بازیکن سپاهان با انتشار یادداشت متفاوتی در صفحه اینستاگرام اش سلمانی را به صبر و جنگجویی دعوت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت شدید شب گذشته یاسین سلمانی بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان شوک بزرگی برای یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ هر چند تا ظهر امروز اغلب نفرات باشگاه پرسپولیس امیدوار بودند که آسیب دیدگی او جزئی باشد و بتواند دوباره به زمین بازی برگردد.

اما ساعاتی پیش پزشک این بازیکن ۲۱ ساله پارگی رباط صلیبی او را تایید کرد و مشخص شد او این فصل از فوتبال را از دست داده است.

در همین خصوص اکنون‌ رامین رضاییان همبازی سابق این ستاره مصدوم با انتشار یادداشتی احساسی او را به صبوری درباره این اتفاق تلخ دعوت کرده است.

گفتنی است که یاسین سلمانی در روزهای آتی تحت عمل جراحی زانو قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد چندین ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

WE1U1lPpJxPU

دلداری متفاوت سروش رفیعی به یاسین سلمانی

به گزارش وقت صبح، مصدومیت شدید یاسین سلمانی هافبک پرسپولیس در بازی امشب مقابل گل گهر سیرجان کام شیرین جشن قهرمانی را برای یحیی گل محمدی تلخ کرد.

هافبک جوان سرخ پوشان که در نیمه نخست بازی از ناحیه زانو دچار مشکل شد پس از مصدومیت دردناک اش به بیمارستان منتقل شد.

اما اظهارات برخی از بازیکنان پرسپولیس درباره شرح مصدومیت سلمانی و آسیب‌دیدگی شدید او از ناحیه رباط صلیبی شوک بزرگی به اردوی سرخ پوشان وارد کرده است.

در همین رابطه حالا اغلب بازیکنان پرسپولیس با انتشار مطالب احساسی در فضای مجازی به دلجویی و دلداری دادن این بازیکن ۲۱ ساله پرداخته اند.

همچنین سروش رفیعی هافبک محبوب پرسپولیسی‌ها با نمایش یک استوری در صفحه شخصی اش خطاب به بازیکنان مصدوم دیدار امشب نوشته است: کنارتونیم، قوی باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی