|

سرمربی تیم ملی سبک بازی این پرسپولیسی را دوست ندارد!

دانیال اسماعیلی‌فر شب خوبی را برابر گل‌گهر سپری کرد اما جایی در لیست جدید قلعه‌نویی نداشت تا شب خوب او تکمیل نشود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس شب گذشته با پاس گل استثنایی دانیال اسماعیلی‌فر در یک بازی سخت گل گهر سیرجان را شکست داد و علاوه بر بازگشت به صدر، با پیروزی جشن قهرمانی سوپرجام را برگزار کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دانیال اسماعیلی‌فر در این فصل دفاع راست ثابت پرسپولیس بوده و فرصت را به فرشاد فرجی و وحدت حنانوف برای بازی در این پست نداده است.

او شب گذشته مقابل گل گهر اولین پاس گل فصل خود را به ثمر رساند و از حیث گلسازی برای تیمش در لیگ جدید طلسم شکنی کرد.ا این حال دانیال که در دوره اسکوچیچ تجربه دعوت به تیم ملی ایران را دارد در تفکرات قلعه‌نویی جایی ندارد و حتی پس از مصدومیت صادق محرمی، صالح حردانی جایگزین او در لیست ایران شد.

وری از تیم ملی شرایطی است که هم‌پستی او در سپاهان و تیم ملی یعنی رامین رضاییان با پوست و استخوان تجربه کرده است. رامین مدتها دور از تیم ملی بود و اسکوچیچ اعتقادی به بازی او نداشت اما او برای دعوت دوباره به تیم ملی تلاش کرد و با حضور کی‌روش دوباره دعوت شد و حالا هم مورد توجه قلعه‌نویی قرار دارد.

بدون شک مدافع راست پرسپولیس باید تلاش خود را بیشتر کند و با ارائه بازی‌های بدون نوسان، شانس خود را برای دعوت به تیم ملی تا جام ملتهای آسیا بالا ببرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی